سقف قیمت سکه امامی ۳۱ میلیون است

۴ پیش‌بینی قیمت طلا و سکه: کف و سقف قیمت سکه چقدر است؟

سقف قیمت سکه امامی ۳۱ میلیون است

قیمت طلا و سکه، در هفته جاری تحت تاثیر جهش و در ادامه ریزش قیمت طلای جهانی در کنار نوسانات در بازار ارز، تغییراتی را تجربه کرده است اما در نهایت سکه امامی و سکه بهار آزادی تا کنون در محدوده ۲۹ و ۲۵ میلیون تومانی باقی مانده‌اند. روز گذشته راه طلا از سکه جدا و افزایشی شد. در ادامه ۴ پیش بینی قیمت طلا و سکه را بخوانید.

مجتبی دیبا، کارشناس اقتصادی، سقف قیمت سکه امامی را محدوده ۳۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان عنوان کرد و گفت: «کف ۲۸ میلیون و ۲۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومانی را برای سکه امامی باید به‌عنوان منطقه تعادلی در نظر گرفت. این در حالی است که کاهش قیمت دلار در نخستین روز هفته مانع رشد قیمت در خانواده سکه‌ها شد.»

کاهش قیمت دلار بر بازار سکه تاثیر گذاشت

همچنین حمیدرضا جیهانی کارشناس اقتصادی به تجارت‌نیوز گفت: «در روزهای اخیر با وجود بالا بودن حباب طلا و سکه در بازارهای داخلی، اما رشد انس جهانی باعث کاهش حباب سکه شد. باید توجه داشت کاهش قیمت دلار نیز مقداری بر افت بازار طلا در داخل کشور تاثیر گذاشت. با این وجود رشد قیمتی بالایی در بازار طلا نداشتیم.»

ابراهیم محمدولی، عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران، نیز با اشاره به روند نزولی قیمت طلا و سکه در روزهای گذشته به تجارت‌نیوز گفت: «اخبار مربوط به تنش و درگیری میان حماس و اسرائیل به بازارهای جهانی شوک قیمتی داد و بازارهای داخلی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. باید توجه داشت در مواقع بحرانی روند قیمت‌ها از ثبات برخوردار نیستند.»

محمد کشتی‌آرا، فعال اقتصادی و کارشناس بازار طلا و جواهر با اشاره به عدم رشد تقاضا در بازار طلا به تجارت‌نیوز گفت: ‌«روند رشد انس جهانی طلا متعاقب رخدادهای منطقه خاورمیانه شدت گرفته است. این در حالی است که در هفته گذشته افزایش قیمت دلار و نوسانات انس جهانی موجب شد تا حدودی قیمت انواع سکه و طلا رشد داشته باشد.»| تجارت‌نیوز

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

  • ناشناس

    همین حالا هم سکه قیمتش زیاده کلی حبابداره و بی فایده هم هست در معاملات سقفش ۱۹ میلیونه

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها