بازدید مدیرعامل فولاد هرمزگان از خط تولید همزمان با ریخته‌گری گرید جدید

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در بازدید از خط تولید که همزمان با ریخته‌گری گرید جدید همراه بود، گفت: در فولاد هرمزگان به عنوان یک شرکت پیشرفته فولادی، به دنبال تولید محصولات جدید با ارزش افزوده بالاتر برای کسب جایگاه بهتر در بازار رقابتی هستیم.

بازدید مدیرعامل فولاد هرمزگان از خط تولید همزمان با ریخته‌گری گرید جدید

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، عطاالله معروفخانی به همراه جمعی از مدیران شرکت از خط تولید بازدید کرد که این بازدید با ریخته‌گری یک گرید جدید در فولاد هرمزگان همراه شد که یکی از گریدهای فولادی است که در دسته‌بندی گریدهای پرکربن قرار می‌گیرد. در این بازدید مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی با اشاره به رویکرد شرکت برای تولید محصولات جدید، بیان کرد: امروزه در بازارهای داخلی و جهانی رقابت میان فولادسازان بسیار دشوار شده و قطعا در سال جاری نیز این رقابت سخت‌تر خواهد بود. از این رو در فولاد هرمزگان رویکرد اصلی، تولید محصولات ویژه و دارای ارزش افزوده بالا برای کسب بازارهای جدید و رقابت‌پذیری بیشتر در مقابل سایر فولادسازان است و نیازهای صنایع مختلف به محصولات فولادی خاص و با استحکام بالا و مقاوم به سایش را پوشش می‌دهند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه کارکنان زحمتکش فولاد هرمزگان توانستند در تاریخ 24 اردیبهشت ماه با تولید یکی از گریدهای فولادی پرکربن یک گرید جدید به سبد محصولات اضافه کنند. برای تولید محصول تختال گروه‌های پرکربن و میکروآلیاژی استانداردهای تولیدی ویژه‌ای در نظر گرفته می‌شود و مهم‌ترین ویژگی این گریدها را می‌توان استحکام بالا، مقاومت به سایش، مقاومت به خوردگی و تنش تسلیم بالا نام برد. از این رو گروه‌های یاد شده در تولید ورق‌های فولادی با کاربردهای صنعتی و عمرانی ویژه مورد استفاده قرار می‌گیرند و نیازهای صنایع و پروژه‌ها را جهت محصولات ویژه و خاص با ویژگی‌های عنوان شده پوشش می‌دهند.

معروفخانی در پایان با اشاره به رکوردشکنی‌های سال گذشته و فروردین ماه امسال فولاد هرمزگان، گفت: ثبت رکورد کمی تنها یک جنبه تولید فولاد است و فولاد هرمزگان به تولید گریدهای ویژه و دارای ارزش افزوده توجه می‌کند. از این رو علاوه بر ثبت رکوردهای متعدد کمی، نگاه ویژه و استراتژیک به کیفیت محصولات تولیدی و تولید محصولات با ارزش افزوده دارد و جوابگویی به نیاز صنعت در شرایط تحریم از اولویت‌های فولاد هرمزگان است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها