نتایج محصولات ایران خودرو با موعد تحویل 1403 اعلام شد! + عکس

طبق اطلاعات منتشر شده اسامی متقاضیان خودرو که از طریق سامانه یکپارچه برای محصولات ایران خودرو اقدام به ثبت نام کرده اند، از طریق این سامانه و به صورت اولویت بندی شده اعلام خواهد شد.

نتایج محصولات ایران خودرو با موعد تحویل 1403 اعلام شد! + عکس

به گزارش مستقل آنلاین؛ نوبت دهی گروه خودروسازی ایران خودرو در شرایطی اعلام شد که نوبت برخی از متقاضیان تابستان،پاییز و حتی زمستان 1403 تعیین شده است!

طبق اطلاعات منتشر شده  تا پایان امروز 29 فروردین ماه اسامی متقاضیان خودرو که از طریق سامانه یکپارچه برای محصولات ایران خودرو اقدام به ثبت نام کرده اند، از طریق این سامانه و به صورت اولویت بندی شده اعلام خواهد شد.

پس از ارسال پیامک توسط ایران خودرو و تکمیل وجه توسط متقاضیان، بیش از سه هزار دستگاه خودرو از اولویت های اعلامی تیرماه، پس از تعطیلات عید فطر تحویل مشتریان خواهد شد و برنامه ریزی تحویل بخش عمده ای از اولویت های تیرماه نیز زودتر از موعد، انجام خواهد شد.  

بدیهی است، ایفای مابقی تعهدات نیز براساس اولویت بندی تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

این نوبت بندی ها در شرایطی اعلام شده که نوبت برخی از متقاضیان تابستان،پاییز و حتی زمستان 1403 تعیین شده است! در حالی که پیشتر وزارت صمت با توجه به حجم ثبت نامی ها و نیز پیش بینی حجم تولید خودروسازان در سال 1402 ،وعده داده بود که تقریبا کلیه خودروها امسال تحویل داده می شود و بعید است تحویل خودرویی به سال 1403 موکول شود!

 

89444

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها