۱۴۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانک توسعه تعاون به بخش‌های گردشگری و صنایع‌دستی در دولت سیزدهم

مدیرعامل بانک توسعه تعاون طی بازدید از غرفه‌های دو نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی، از پرداخت ۱۴۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانک به این دو بخش در دولت سیزدهم خبر داد.

۱۴۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانک توسعه تعاون به بخش‌های گردشگری و صنایع‌دستی در دولت سیزدهم

محمد شیخ‌حسینی مدیرعامل بانک توسعه تعاون طی بازدید از غرفه‌های دو نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی اظهار داشت: ۷۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به تعاونگران و فعالین صنایع‌دستی و ۷۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به تعاونگران و فعالین گردشگری طی دوره دولت سیزدهم در شبکه شعب بانک پرداخت شده است.

وی طی نشست با روح‌الله حسین‌زاده مدیرعامل جدید شرکت مادرتخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی گفت: همکاری بانک با وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی طی دوره‌های اخیر همواره رو به رشد بوده است و تفاهم‌نامه‌ها و قراردادهای همکاری منعقد گردیده است.

شیخ‌حسینی خاطرنشان کرد: تفاهم‌نامه‌ای نیز در این نمایشگاه با شرکت مادرتخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی انعقاد گردید که این تفاهم‌نامه محورهای همکاری را افزایش می‌دهد.

مدیر‌عامل بانک توسعه تعاون با حضور در گروه هتل‌های بین‌المللی لاله نشستی نیز با مدیران گروه برگزار کرد. وی ابراز داشت: بانک توسعه تعاون از محل طرح اشتغال پایدار روستایی و تبصره ۱۸ تسهیلات مناسبی به بخش‌های هتلداری و اقامتگاهی پرداخت کرده است.

شیخ حسینی از غرفه بانک توسعه تعاون در سالن ۳۱ نمایشگاه بازدید نمود.

در این دیدارها صیاد رحمانپور مدیر امور استان‌ها و شعب، رسول ارجمند مدیر امور سرمایه انسانی، حسین فولادی وندا رییس اداره کل رفاه کارکنان، یونس کلانتری رییس اداره کل مشتریان و توسعه بازار و شهرام بخشا رییس اداره کل روابط عمومی حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها