استاندار زنجان خبر داد

افتتاح بخشی از پروژه‌های مسکن ملی زنجان تا پایان فصل بهار ۱۴۰۲

در برنامه چهار ساله بانک سپه ۲۰۰ هزار واحد، بانک صادرات ۲۰۰ هزار واحد، بانک ملی ۱۵۰ هزار واحد، بانک تجارت ۲۰۰ هزار واحد و بانک ملت ۱۰۵ هزار واحد تعهد کرده‌اند که این تسهیلات در سه شکل مسکن‌های روستایی و شهرهایی با جمعیت زیر ۲۵ هزار نفر، واحدهای مسکن شهری و واحد مسکونی خود مالکی اهدا می‌شود؛ البته با توجه به اینکه در بهمن‌ماه این قراردادها منعقد شده هنوز سهمیه‌ای اعلام نشده است.

افتتاح بخشی از پروژه‌های مسکن ملی زنجان تا پایان فصل بهار ۱۴۰۲

استاندار زنجان گفت: تلاش می‌کنیم تا از راه‌هایی که امکان‌پذیر است برای مردم رضایت‌مندی ایجاد کنیم.

محسن افشارچی پیش از ظهر امروز (۱۴ اسفندماه) در جلسه شورای مسکن استان زنجان با بیان اینکه در هفته‌های گذشته در جلسه‌ای در تهران عملکرد استان‌ها در حوزه مسکن ملی بررسی شد و معاونان راه‌وشهرسازی در حضور وزیر کشور و راه‌وشهرسازی گزارش‌های ارائه کرده و شاخصه‌هایی چون زیرساخت‌ها، خود مالکی و ... را بررسی کرده بودند، اظهار کرد: استان زنجان در حوزه مسکن ملی رتبه دوم را تا این لحظه کسب کرده است.

وی با بیان اینکه به دست آوردن رتبه سخت است ولی نگه داشتن آن سخت‌تر است، افزود: همه باید هماهنگ با یکدیگر پای کار بیایند چرا که بخشی از تامین اعتبار توسط بانک‌ها انجام می‌شود. در حوزه زیرساخت نیز نباید منتظر بود بلکه همه بخش‌های مربوطه باید هماهنگ با یکدیگر به‌دنبال رفع موانع باشند.

این مسئول تصریح کرد: مسیرهای موازی را باید با انرژی پیش ببریم. با ادامه روند فعلی در انتهای فصل بهار سال آینده نیز افتتاح بخشی از پروژه‌ها را خواهیم داشت و اگر با هم هماهنگ بوده و پیگیر باشیم مشکلات قطعا کم‌تر خواهد شد.

استاندار زنجان در ادامه به حوادث اخیر در کشور و مسمومیت سریالی دانش‌آموزان اشاره کرد و یادآور شد: ابزارهایی که علیه کشور استفاده می‌شود آن‌قدر بی‌حساب است که این‌بار دختران معصوم را هدف قرار داده‌اند و به ازای هر واحد فشار باید دو واحد انرژی، انگیزه و توان را برای مردم به کار بگیریم و در حال حاضر کار کردن نباید مانند گذشته باشد.

در ادامه جلسه مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان نیز بیان کرد: ۴ هزار واحد در استان به بانک‌ها معرفی شده که ۳۲۷ واحد تسهیلات را اخذ کرده‌اند. اخیرا برای بانک‌ها نیز سهمیه‌ای مشخص شده است.

رضا خواجه‌ای خاطرنشان کرد: در برنامه چهار ساله بانک سپه ۲۰۰ هزار واحد، بانک صادرات ۲۰۰ هزار واحد، بانک ملی ۱۵۰ هزار واحد، بانک تجارت ۲۰۰ هزار واحد و بانک ملت ۱۰۵ هزار واحد تعهد کرده‌اند که این تسهیلات در سه شکل مسکن‌های روستایی و شهرهایی با جمعیت زیر ۲۵ هزار نفر، واحدهای مسکن شهری و واحد مسکونی خود مالکی اهدا می‌شود؛ البته با توجه به اینکه در بهمن‌ماه این قراردادها منعقد شده هنوز سهمیه‌ای اعلام نشده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها