ریزش بیشتر برای دلار! توصیه کانون صرافان به مردم: وارد بازار ارز نشوید!

«کامران سلطانی زاده» عضو شورای‌عالی کانون صرافان گفت: پیش‌بینی می‌کنم با افزایش عرضه ارز و حمایت بانک مرکزی، ریزش قیمت انواع ارز با سرعت بیشتری انجام شود و ارز با قیمت مناسب به همه گروه‌های متقاضی پرداخت خواهد شد.

ریزش بیشتر برای دلار! توصیه کانون صرافان به مردم: وارد بازار ارز نشوید!

به گزارش مستقل آنلاین؛ عضو شورای‌عالی کانون صرافان گفت: پیش‌بینی می‌شود نرخ ارز با کاهش بیشتری همراه شود و به مردم توصیه می‌کنم به بازار ارز ورود نکنند. 

«کامران سلطانی زاده» در یک برنامه تلویزیونی درباره بازار ارز، اظهار داشت: با افزایش عرضه ارز از طریق ورود صرافی‌ها به معاملات ارز، شاهد کاهش قیمت ارز در بازار هستیم.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌کنم با افزایش عرضه ارز و حمایت بانک مرکزی، ریزش قیمت انواع ارز با سرعت بیشتری انجام شود و ارز با قیمت مناسب به همه گروه‌های متقاضی پرداخت خواهد شد.

عضو شورای‌عالی کانون صرافان تاکید کرد: علت ریزش قیمت ارز، افزایش تعداد صرافی‌هایی است که در حال معامله ارز هستند و آغاز طرح ارائه ارز توسط صرافی‌های سراسر کشور با حمایت بانک مرکزی بوده است.

وی با اشاره به کاهش قیمت‌ها در بازار، افزود: به عنوان کارشناس و فعال بازار ارز توصیه می‌کنم که افراد از ورود به بازار ارز و بازارهای مالی متشنج که با صعود ناگهانی همراه بوده‌اند، خودداری کنند.

سلطانی زاده تصریح کرد: با توجه به ادامه ریزش قیمت ارز در بازار، ممکن است با ضرر بیشتری مواجه شوند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها