دلار ریخت! - خبری که دور از انتظار نیست

مدیر پروژه مرکز مبادلات ارز و طلا می گوید که نوسانات این روز‌ها را در نظر بگیرید، زیرا احتمال نوسانات کاهشی و منفی شدن بازار بسیار زیاد است.

دلار ریخت! - خبری که دور از انتظار نیست

به گزارش مستقل آنلاین؛ مدیر پروژه مرکز مبادلات ارز و طلا گفت: سرمایه‌گذاران و متقاضیان ارز که تقاضای آنها رسمی و مولد نیست، احتیاط زیادی کنند و نوسانات این روز‌ها را در نظر گیرند، زیرا احتمال نوسانات کاهشی و منفی شدن بازار بسیار زیاد است.

در تالار حواله بالای ۵۰۰ میلیون دلار عرضه داشتیم که ۴۰۰ میلیون دلارهم در همین چند روزمعاملات ثبت و انجام شده است.

نرخ هم در این چهار روز از ۳۶ هزار و ۱۰۰ تا ۳۶ هزار ۳۰۰ تومان نوسان داشته، نرخ ارز خدماتی هم با حاشیه‌ای ای که از نرخ بازار حواله کشف می‌شود، نرخ اسکناس که در تالار ارز خدماتی برای مسافر، دانشجویان، اساتید وسرفصل‌های مهم حدود ۴۱ هزار و ۷۰۰ تومان است که این ارز داده می‌شود و بنای بانک مرکزی براین است که تمام سرفصل‌ها و نیاز‌ها را با همین نرخ پوشش دهیم.

نیاز‌های واقعی پاسخ داده می‌شود، بنابراین طبیعی است که یکسری با نگاه سفته بازانه ورود پیدا کنند که توصیه می‌کنم واقعا به نوسانات نرخ بازار ارز توجه کنند. فعلا بنا نیست تقاضا‌های سفته بازی را پاسخ دهیم، اعتقادی هم به آن نداریم، زیرا معتقدیم که در بازار واقعی و مالی که اشتغالزا باشد، سرمایه گذاری انجام شود./ خبرفوری

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها