گردهمایی باشکوه مدیران صنعت پتروشیمی به میزبانی بانک ملت

آیین تجلیل از فعالان صنعت پتروشیمی با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونان مدیرعامل و مدیران امور بانک ملت و مدیران ارشد بیش از 75 شرکت حوزه پتروشیمی کشور برپا شد.

گردهمایی باشکوه مدیران صنعت پتروشیمی به میزبانی بانک ملت

 

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، رضا دولت آبادی در این مراسم که به مناسبت روز ملی صنعت پتروشیمی برپا شد، با اهدای لوح سپاس به فعالان صنعت پتروشیمی کشور، از تلاش ها و زحمات آنان در کمک به خودکفایی، ایجاد اشتغال و افزایش رشد اقتصادی کشور قدردانی کرد.

مدیرعامل بانک ملت با اشاره به نقش صنعت پتروشیمی در اقتصاد، تولید و اشتغال کشور، تاکید کرد: سرمایه‌گذاری در این صنعت موجب تحرک بخشیدن به سایر بخش‌های اقتصاد شده و توسعه تولید و صادرات محصولات پتروشیمی به افزایش اشتغال، رونق بخشیدن به سایر بخش‌های اقتصادی و ارزآوری در نهایت توسعه کشور منتهی خواهد شد.

وی حمایت و همکاری با شرکت های پتروشیمی به عنوان شرکای تجاری را افتخاری بزرگ برای بانک ملت خواند و ادامه داد: این بانک به عنوان بزرگ ترین بانک کشور با داشتن امکانات و ظرفیت های فراوان در حوزه های مختلف، آمادگی کامل خود را برای نقش آَفرینی هرچه بیشتر به عنوان بانک اول حوزه انرژی کشور اعلام می کند.

دولت آبادی در عین حال خواستار تشکیل کمیته های مشترک برای طراحی فرمول های جدید همکاری با هدف رسیدن به یک رابطه قوی برد- برد شد و ادامه داد: بانک ملت از انجام هیچ اقدامی برای حمایت از طرح های توسعه ای حوزه پتروشیمی دریغ نخواهد کرد.

این گزارش حاکی است، در این گردهمایی مدیران عامل هلدینگ‌های بزرگ صنعت پتروشیمی از جمله دکتر علی عسگری، دکتر بیات، مهندس اسکندری، مهندس پناهی و مدیران ارشد بیش از 75 شرکت بزرگ پتروشیمی کشور حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها