هفتمین شماره فصلنامه تحول دیجیتال بیمه ملت منتشر شد

هفتمین شماره فصلنامه تحول دیجیتال بیمه ملت با موضوع «نئواینشورنس و اکوسیستم سازی در صنعت بیمه» منتشر شد.

هفتمین شماره فصلنامه تحول دیجیتال بیمه ملت  منتشر شد

تغییرات و دگرگونی‌های سال‌های اخیر به خصوص در حوزه فناوری و مدل‌های کسب و کار، اکوسیستم صنعت بیمه را دستخوش تحولات بنیادی ساخته است. بازیگران و فعالان جدیدی شکل گرفته اند، چهارچوب‌­های مرسوم متحول شده اند و در برخی از حوزه ها ساختارهای نوینی بنا نهاده شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی، بیمه های نوین یا نئواینشورنس‌­ها از جمله این ساختارهای جدید هستند. نئواینشورنس‌­ها به عنوان شرکت‌هایی تعریف می‌شوند که محصولات بیمه ای را به صورت کاملا دیجیتالی شده و انحصاری از طریق کانال­‌های دیجیتال به مصرف کنندگان یا صاحبان مشاغل ارائه می دهند. شکل‌گیری مفهوم نئوبیمه بازیگران متعددی را در پشت پرده می‌طلبد. به این معنی که لازم است علاوه بر بیمه گران، بازیگران چابک و برخودار از زیرساخت ها و توانمندی‌های فناوری شکل گیرند که تمام اجزای زنجیره ارزش بیمه را، آن هم در رشته ها و محصولات مختلف، در کنار شرکت‌های بیمه فراهم آورند و در این مسیر مکمل و یاری رسان بیمه گران باشند.

 این شماره فصلنامه با مشارکت تعدادی از همکاران فعال و علاقه مند بیمه ملت همراه بوده و تعداد 11 مقاله و یادداشت در قالب یادداشت های تحلیلی و ترجمه مقالات روز دنیا در آن منتشر شده است. 

آرشیو فصلنامه تحول دیجیتال به آدرس http://tech.melat.ir (http://tech.melat.ir/) در بخش «فصلنامه تحول دیجیتال» قابل دسترسی است.

 مدیریت توسعه کسب و کار دیجیتال بیمه ملت ضمن تشکر از همکاران این شماره، از مشارکت علاقه‌مندان برای ارائه مطلب جهت انتشار شماره‌های آتی استقبال می‌کند.

 علاقه‌مندان می‌توانند مطالب خود را به آدرس tech@mellatinsurance.ir ارسال کنند یا با شماره 96602310-021 تماس بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها