معاون عمرانی استانداری کرمانشاه تاکید کرد:

لزوم استفاده از تجربه‌های بازنشستگان در سازمان‌ها

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه در بازدید از خانه امید بازنشستگان این استان احترام به بازنشستگان را از اوجب واجبات برشمرد و گفت: یکی از مشکلات مسئولان ما عدم توجه کافی به بازنشستگان است.

لزوم استفاده از تجربه‌های بازنشستگان در سازمان‌ها

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان کرمانشاه، منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه، در بازدید از خانه امید کرمانشاه که با همراهی سرپرست مدیریت صندوق بازنشستگی و تعدادی از روسای کانون های بازنشستگی انجام شد، گفت: یکی از مشکلات مسئولان ما عدم توجه کافی به بازنشستگان است و این درحالی است که مدیران بایستی از تجربه های بازنشستگان در جایگاه مشاوره استفاده کنند.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه همچنین اظهار داشت: بازنشستگان می توانند بهترین مشاور برای مدیران باشند و از تجربه و تخصص این سرمایه های بزرگ بایستی به شکل صحیح استفاده شود.

وی بیان کرد: یکی از ضعف های ساختاری در حوزه مدیریت، استفاده نکردن از تجربه های بازنشستگان در حوزه مدیریت است. دستگاه‌های اجرایی باید با کمک بازنشستگان آن دستگاه یک اتاق فکر تشکیل داده و از تخصص و تجربه های ارزشمند این عزیزان در حوزه های مختلف بیشترین استفاده و بهره را ببرند.

فخری با بیان اینکه این فرهنگ در جامعه باید ترویج شود که احترام به بازنشستگان از اوجب واجبات است، گفت: این عزیزان از گنجینه های بزرگ کشور هستند و باید مورد توجه جدی قرار گیرند.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه با اشاره به همکاری شهرداری کرمانشاه در فضاسازی محوطه خانه امید بازنشستگان، ابراز امیدواری کرد که با ادامه این همکاری ها ضمن ایجاد تغییرات مناسب، بتوان امکانات رفاهی خوبی نیز برای این بزرگان درمحل خانه امید فراهم کرد.

در ادامه این بازدید که با حضور تعدادی از روسای کانون های بازنشستگان کشوری انجام شد، محمد احمدی سرپرست مدیریت صندوق بازنشستگی استان کرمانشاه گفت: امیدواریم بتوانیم در امور اجرایی و برنامه های متنوع فرهنگی درمحل خانه امید تغییرات خوبی ایجاد کنیم و شاهد ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین بازنشستگان عزیز باشیم.

احمدی همچنین افزود: فضای خانه امید نیاز به ایجاد حریم مناسب دارد تا فضای امن تری را برای بازنشستگان ایجاد کند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها