آیفون 14 در هند تولید خواهد شد

بر اساس اعلام اپل،این شرکت از این پس دیگر در چین حضور نخواهد داشت و تولیدات خود را در هند انجام می دهد.

آیفون 14 در هند تولید خواهد شد

به گزارش مستقل آنلاین،خبرگزاری رویترز نوشت:

شرکت اپل  روز دوشنبه اعلام کرد که جدیدترین مدل موبایل های خود یعنی آیفون 14 خود را در هند تولید خواهد کرد، زیرا این غول فناوری بخشی از تولید خود را از چین دور می کند.

این شرکت،پرچمدار سری آیفون را در رویدادی در اوایل ماه جاری معرفی کرد، جایی که تمرکز آن بر ارتقای ایمنی به جای مشخصات فنی جدید پر زرق و برق بود.

اپل در بیانیه ای اعلام کرد: "رده جدید آیفون 14 فناوری های جدید و قابلیت های ایمنی مهم را معرفی می کند. ما از تولید آیفون 14 در هند هیجان زده هستیم."

تحلیلگران J.P.Morgan انتظار دارند اپل حدود 5 درصد از تولید آیفون 14 را از اواخر سال 2022 به هند منتقل کند که دومین بازار بزرگ گوشی های هوشمند جهان پس از چین است.

تحلیلگران JPM هفته گذشته در یادداشتی اعلام کردند که اپل می تواند تا سال 2025 از هر چهار آیفون یکی را در هند بسازد.

همچنین تخمین می زند که حدود 25 درصد از تمام محصولات اپل، از جمله مک، آی پد، اپل واچ و ایرپاد، از 5 درصد در حال حاضر، تا سال 2025 در خارج از چین تولید شوند.

اپل که مقر آن در کوپرتینو، کالیفرنیا است، از زمانی که مونتاژ آیفون را در این کشور در سال 2017 از طریق Wistron (3231.TW) و بعداً با Foxconn (2317.TW) آغاز کرد، روی هند حساب زیادی باز کرده است.

این بیماری همه گیر برنامه های جابجایی زنجیره تامین برای مشاغل را با مشکل مواجه کرد، اما با کاهش محدودیت ها، شرکت های بیشتری از جمله اپل امسال این تلاش ها را تسریع می کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها