اهدای 4200 بسته لوازم التحریر از سوی بانک ملت به دانش آموزان مناطق کمتربرخوردار

بانک ملت در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی خود، نسبت به اهدای 4200 بسته لوازم التحریر به دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار کشور اقدام کرد.

اهدای 4200 بسته لوازم التحریر از سوی بانک ملت به دانش آموزان مناطق کمتربرخوردار

 

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، این بانک با دستور مدیرعامل در تداوم سیاست خود مبنی بر دستگیری از محرومان و کمک به توسعه علم و دانش در مناطق کمتر برخوردار کشور، بیش از 13 میلیارد ریال از محل بودجه تبلیغات خود را بابت خرید بسته های لوازم التحریر برای دانش آموزان 14 استان کشور اختصاص داد.

بر اساس این گزارش، بسته های آموزشی یادشده شامل کوله پشتی، دفتر مشق، دفتر نقاشی، دفتر یادداشت، مداد، خودکار و جامدادی از طریق شرکت چاپ بانک ملت تهیه و از سوی مدیریت های شعب استان های آذربایجان غربی، ایلام، بوشهر، خراسان های رضوی، شمالی و جنوبی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان و هرمزگان بین دانش آموزان مناطق کمتربرخوردار توزیع شد.

این گزارش حاکی است، بانک ملت از 5 سال قبل تاکنون توزیع بسته های لوازم التحریر را بین دانش آموزان مناطق کمتربرخوردار کشور آغاز کرده و همواره کوشیده است تا در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی خود، به توسعه علم و دانش و فراهم ساختن زمینه های تحصیل دانش آموزان در این مناطق کمک کند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها