وام بدون کارمزد تا سقف ۱۰ میلیون + جزئیات پرداخت

به مددجویان و نیازمندان تا سقف ۱۰ میلیون تومان بدون سود و کارمزد وام داده می شود.

وام بدون کارمزد تا سقف ۱۰ میلیون + جزئیات پرداخت

به گزارش مستقل آنلاین مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت از پرداخت ۱۴۰۰ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به مددجویان و نیازمندان از ابتدای سال جاری خبر داد.

علی عاشوری در نشست خبری با تبریک هفته بانکداری اسلامی و تشریح عملکرد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، گفت: این صندوق از ابتدای تاسیس تاکنون بیش از ۱۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به حدود ۲ میلیون نفر از مددجویان و نیازمندان ارائه کرده است.

وی با بیان اینکه تسهیلات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت تا سقف ۱۰ میلیون تومان بدون سود و کارمزد است، تاکید کرد: برای مبالغ بیش از ۱۰ میلیون تومان نیز کارمزد ۳ درصد یکبار در طول دوره بازپرداخت، در نظر گرفته شده است.

عاشوری تصریح کرد: مطابق سنت اسلامی قرض‌الحسنه، تسهیلات پرداختی صندوق امداد ولایت شامل جریمه تاخیر و دیرکرد نمی‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت با اشاره به افتتاح شعبه دیجیتال این صندوق، اضافه کرد: سال گذشته بیش از ۲۶ هزار نفر از طریق شعبه مجازی افتتاح حساب انجام دادند.

وی از راه‌اندازی صندوق ضمانت وام برای بانوان سرپرست خانوار خبر داد و افزود: سال گذشته ۴۶۲۰ فقره ضمانت تسهیلات از طریق این صندوق انجام شد.

عاشوری تاکید کرد: مددجویان برای دریافت تسهیلات تا سقف ۲۰ میلیون تومان نیازی به ضامن ندارند و برای وام ۲۰ تا ۵۰ میلیون تومان هم تنها یک فقره چک ارائه می‌دهند./ایسنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها