سه شرکت بیمه قدرتمند با تنوع رشته بیمه و پوشش‌ها را بشناسید!

در دنیای امروز برای اینکه بتوان هزینه‌های ایجاد شده ناشی از برخی حادثه‌ها را جبران کرد، می‌توان از خدمات ارزنده شرکت‌های بیمه‌ای بهره‌مند شد.

سه شرکت بیمه قدرتمند با تنوع رشته بیمه و پوشش‌ها را بشناسید!

بیمه‌ ایران، بیمه پارسیان و بیمه آرمان را می‌توان جزو شرکت‌های برتر در صنعت بیمه دانست، زیرا با توجه به استقبال افراد سهم فروش قابل توجهی برای انواع بیمه نامه دارند. شما می‌توانید با پرداخت حق بیمه مشخص و ناچیزی در برابر خطرات و حادثه‌های احتمالی بیمه اشخاص و اموال را خریداری کنید. به دلیل اینکه بیمه کاربرد گسترده‌ای در زندگی و جامعه امروزی دارد بهتر است که در خرید و پوشش‌های انواع بیمه نامه دقت زیادی داشته باشید.

منظور از بیمه چیست؟

اگر در حین حادثه یا اتفاقی در برابر جبران خسارت‌های ایجاد شده تنها باشید، به طور حتم بار سنگینی از مسئولیت و هزینه‌ها بر عهده شما خواهد بود. علاوه بر اینکه باید درد و رنج را تحمل کرد باید برای جبران هزینه‌ها هم برنامه ریزی اقتصادی داشت. برای اینکه بتوان خسارت‌های ایجاد شده را جبران کرد می‌توان از مفهوم بیمه بهره‌مند شد. بیمه در حقیقت به معنای تکیه‌گاه بسیار محکم است که در زمان بروز حادثه به کمک افراد می‌آید.

از طریق خدمات و پوشش‌های شرکت‌های بیمه‌ای می‌توان مدیریت مالی را در زمان وقوع حادثه به بیمه‌گر منتقل کرد و با ذهنی آسوده خسارت‌های حوادث را جبران کرد. به طور کلی با داشتن بیمه می‌توان امنیت روانی و ذهنی را برای افراد جامعه ایجاد کرد.

2

بیمه راهی برای جبران خسارت است

معرفی برخی از شرکت‌ های بیمه در ایران

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تغییراتی که در ارائه خدمات بیمه‌ ایجاد شده است، نیاز به تاسیس شرکت‌های بیمه‌ای روز به روز بیشتر می‌شود. با استفاده از خدمات و مسیر جبران خسارت‌ها باید بر شرکت‌های بیمه‌ای نظارت بیشتری داشت. بیمه مرکزی بر فعالیت شرکت‌های بیمه‌ای نظارت خواهد داشت و این سازمان وظیفه تنظیم قوانین بیمه را بر عهده دارد. همچنین تمام فعالیت‌های موسسه‌ها و نمایندگی‌های شرکت‌های بیمه‌ای را مورد بررسی قرار می‌دهد. در اینجا سه شرکت بیمه‌ ایران، بیمه پارسیان و بیمه آرمان را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

بیمه پارسیان

شرکت بیمه پارسیان با سهامی عام دارای از بیمه مرکزی با شماره 5200 در تاریخ 28/2/1382 فعالیت خود را آغاز کرد. در شروع کار، بیمه پارسیان در حوزه صدور انواع بیمه‌های اموال، مسئولیت و اشخاص فعال بود؛ اما در حال حاضر و با توجه به سرمایه 4000 میلیارد ریالی، بزرگترین شرکت بیمه خصوصی در ایران است.هدف شرکت بیمه پارسیان در ایجاد سازمانی جهانی در بازار رقابتی بیمه و معرفی شدن به عنوان شرکتی پیشرو در عرضه خدمات مربوط به پوشش تمامی ریسک‌ها و جبران انواع خسارت‌ها و همچنین خدمات مشاوره‌ای است. باید به این نکته اشاره کرد که خدمات شرکت بیمه پارسیان باعث شده تا شاهد گسترش چشمگیر سهم بازار و بهبود خدمات برای افزایش رضایت مشتریان باشیم. همچنین اینکه بیمه پارسیان به مدد فعالیت های متوالی خود توانسته در فهرست صد شرکت برتر کشور توسط سازمان مدیریت صنعتی قرار بگیرد.

بیمه پارسیان چه محصولات بیمه ‌ای را ارائه می‌ کند؟

بیمه پارسیان با توجه به اینکه جزو بیمه‌های تازه تاسیس است، اما توانسته در بیشتر حوزه‌های بیمه‌ای فعالیت کند و خدمات ارزنده ای را برای بیمه‌گزار‌ها در نظر گیرد. بیمه‌گر پارسیان محصولات بیمه‌ای مانند: بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه آتش سوزی، بیمه عمر، بیمه کشتی، بیمه مهندسی، بیمه مسئولیت، بیمه تکمیلی، بیمه حوادث، بیمه باربری و بیمه درمان را تا سقف تعهدات ارائه می‌کند. با تحت حمایت قرار گرفتن در حوزه‌های مختلف می‌توان زمان بروز حادثه نگرانی‌ها را تا حدود زیادی کاهش داد و ریسک جبران خسارت‌ها را به بیمه‌گر منتقل کرد.

چرا بیمه را از بیمه پارسیان بخریم؟

سطح توانگری مالی یکی از دلایل مهم هنگام خرید بیمه نامه از شرکت‌های بیمه‌ای است. بیمه پارسیان با توجه به پشتوانه مالی که از بانک پارسیان دارد در جبران هزینه‌ها و خسارت‌های ایجاد شده توانایی بالایی خواهد داشت. هر چند که تمرکز بیشتر فروش این بیمه‌گر به بیمه عمر مرتیط خواهد بود، اما در تمام حوزه‌ها دیده شده که در زمان کوتاه با سقف تعهدات، جبران خسارت صورت گرفته است.

همچنین در زمینه‌های مختلف دیگری مانند: قبول بیمه‌های اتکایی در حدود مقررات و ضوابط مربوط، سرمایه گذاری از محل سرمایه، ذخایر و اندوخته‌های فنی و قانونی در چهارچوب مقررات و انجام امور بیمه و ارائه محصولات بیمه‌ای در حال فعالیت است.

بیمه‌ ایران

شرکت بیمه ایران در 15 آبان سال 1314 تاسیس شد. این شرکت، اولین شرکت بیمه ایرانی و دولتی است و بیشتر به عنوان بنیانگذار صنعت بیمه در ایران محسوب می‌شود. بیمه ایران از آذر ماه همان سال صدور بیمه نامه در رشته‌های مختلف را آغاز و در عرض مدت کوتاه یک ساله، نمایندگی‌های خود را در شهرهای مشهد، شیراز، اصفهان، همدان، اهواز و بوشهر ایجاد و بعدها سایت رسمی بیمه ایران را راه اندازی نمود. این شرکت بیمه موفق شد در همان سال نخست فعالیتش ،62% بازار بیمه کشور با محصولات بیمه ایران در اختیار بگیرد و سهم مؤسسات خارجی را از این بازار از 100% به 38% کاهش دهد.شرکت سهامی بیمه ایران درصد واگذاری اتکائی را از حدود 90% به 44% تقلیل داد و با کاهش نرخ حق بیمه در برخی از رشته‌‌ها به حدود50%،‌ در گسترش و توسعه بیمه نقش مؤثری را ایفا کرد. با توجه به تلاش‌های یاد شده ، خرید بیمه ایران نه تنها در سراسر کشور، بلکه درکشورهای اروپایی و آسیایی، بویژه در خاورمیانه از شهرت و اهمیت زیادی برخوردار است:

https://bimeh.com/iran-insurance

 در حال حاضر 200 شعبه فعال و 3700 نمایندگی در سراسر کشور برای فعالیت‌های بیمه‌ای کشور خدمات رسانی می‌کنند.

محصولات بیمه‌ ایران

بیمه‌ ایران با توجه به اینکه قدمت بیشتری نسبت به سایر شرکت‌های بیمه‌ای دارد هر روز در تلاش است که خدمات مختلفی را برای افراد جامعه در نظر گیرد از این رو با طرح‌های مختلف بیمه‌ای به کمک افراد می‌پردازد. همچنین این بیمه‌گر با دریافت مجوز صدور بیمه نامه در حوزه‌های مختلف به عنوان حمایتگر عمل خواهد کرد. محصولات بیمه‌ای که در شرکت بیمه‌ ایران ارائه می‌شود عبارتند از:

  • بیمه شخص ثالث
  • بیمه بدنه
  • بیمه پول
  • بیمه تکمیلی
  • بیمه حوادث
  • بیمه باربری
  • بیمه درمان
  • بیمه آتش سوزی
  • بیمه عمر
  • بیمه کشتی
  • بیمه مهندسی
  • بیمه مسئولیت

تمام این بیمه نامه‌ها با توجه به قوانین و شرایط بیمه‌ای اعلام شده از سوی بیمه مرکزی صادر می‌شود. بیمه‌گزار با پرداخت حق بیمه مشخص شده می‌تواند از خدمات بیمه‌های اشخاص و اموال استفاده کنند.

3

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها