پلیس ترکیه مرد ایرانی را که همسرش را با چاقو زده بود با گلوله کشت

مشاجره بین حمید و همسرش در طبقه سوم آپارتمانی در محله سوتلوچه در نهایت به خودکشی ناموفق این مرد منجر شد. در پی این حادثه هر دو به بیمارستان منتقل شدند. 

حجم ویدیو: 11.07M | مدت زمان ویدیو: 00:00:46

‌ یک مرد ایرانی ساکن ترکیه پس از آنکه همسر بنگلادشی‌اش را با چاقو زد، خانه‌اش را به آتش کشید و اقدام به خودکشی کرد؛ به ضرب گلوله پلیس کشته شد.

همسر این مرد که دچار جراحت ناشی از ضربات چاقو و سوختگی است، در بیمارستان بستری شده است.

آن گونه که رسانه‌های محلی ترکیه گزارش داده‌اند، این حادثه یکشنبه شب گذشته در محله سوتلوجه در اسکی شهر در غرب ترکیه و در جریان دعوا میان این زن و شوهر رخ داده است.

 

مشخصات فرد ایرانی، حمید س ۴۴ ساله و مشخصات همسرش فرینی ر ۳۸ ساله و شهروند بنگلادش گزارش شده اما هنوز درباره علت دعوا و اینکه چرا حمید س اقدام به قتل همسرش و آتش زدن خانه کرده، اطلاعاتی منتشر نشده است.

 

به گزارش خبرگزاری آناتولی ترکیه، مشاجره بین حمید و همسرش در طبقه سوم آپارتمانی در محله سوتلوچه در نهایت به خودکشی ناموفق این مرد منجر شد. در پی این حادثه هر دو به بیمارستان منتقل شدند. 

به گفته رسانه‌های محلی حمید.‌س نخست با چاقو به همسرش حمله کرد و سپس خانه را به آتش کشید.

 

تیم‌های پلیس منطقه تپه‌باشی که توسط همسایه‌ها از ماجرا با خبر و در محل حاضر شده بودند، در خانه را شکسته و وارد عمل شدند.

نیروهای پلیس توانستند زن مجروح را از منزل خارج کرده و به بیمارستان منتقل کنند. روی بدن این زن جراحت ناشی از حمله چاقو و سوختگی درجه ۳ نمایان بود.

 

این زن در حال حاضر تحت مداوا است و خطر جانی او را تهدید نمی‌کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها