این زن کارش فقط اغفال مردان متاهل بود

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از سرقت به عنف 120 قطعه سکه طلا در شهرستان ساری خبر داد و گفت: شکایت همسر مرد مالباخته، پرده از واقیعت برداشت.

این زن کارش فقط اغفال مردان متاهل بود

سرهنگ کارگاه "علی قیصری" در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پی شکایت همسر مرد مالباخته در شهرستان ساری مبنی بر اینکه فردی با بیهوش کردن همسرش، سکه های طلای وی را به سرقت برد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات و اقدامات فنی و اطلاعاتی کارآگاهان وکارشناسان پلیس آگاهی پای یک زن مشکوک به این پرونده باز شد و مشخص شد، مرد مالباخته در پی ارتباط با یک زن در فضای مجازی مورد اغفال وی قرار گرفته است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران ، تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات دریافتند، این زن پس از جلب اعتماد مرد به بهانه خرید یک خانه با خوراندن آبمیوه مسموم اقدام به سرقت سکه های طلا از این مرد کرد .

سرهنگ قیصری با اشاره به شناسایی متهمه از دستگیری وی در عملیات ضربتی و غافلگیرانه پلیس با هماهنگی قضائی خبر داد و افزود: متهمه در بازجویی های فنی پلیس به سرقت 120 قطعه سکه طلا اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران در پایان با اشاره به اینکه از مخفیگاه سارق 75 سکه طلا به ارزش 11 میلیارد ریال کشف شد، خاطر نشان کرد: متهمه با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار صادره روانه زندان شد./رکنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها