مرد جوان با مشت و لگد همسرش را کشت

درگیری زوج جوان بر سر مشکلات مالی منجر به قتل زن و بازداشت شوهر به اتهام قتل شد.

مرد جوان با مشت و لگد همسرش را کشت

این حادثه شامگاه شنبه در یکی از محله‌های تهران رخ داد. آن شب گزارش قتل زنی جوان به قاضی محمدرضا صاحب‌جمعی بازپرس جنایی تهران اعلام شد و او به همراه تیمی از ماموران تجسس پلیس آگاهی در محل حادثه حضور یافتند. مقتول زنی بود حدودا 25ساله که با ضربات مشت و لگد جانش را از دست داده بود. عامل این جنایت کسی جز شوهر او نبود که بازداشت شد و در بازجویی‌ها به قتل همسرش اقرار کرد.

وی درباره جزئیات درگیری گفت: شغلم آزاد بود اما مدتی بود که کارمان کساد شده و بیکار شده بودم. از سوی دیگر مستاجر بودیم و می ترسیدم مبادا صاحبخانه مرا جواب کند یا کرایه خانه را افزایش دهد. همه این اتفاقات به ذهنم فشار می آورد و شرایط خوبی نداشتم. او ادامه داد: شب حادثه مشغول صحبت با همسرم درباره این مسائل بودیم که از او خواستم به پدرش شرایط‌مان را توضیح بدهد و از او درخواست کمک کند. پدرزنم وضع مالی خیلی خوبی داشت و آن شب به همسرم گفتم از او بخواهد تا برای ما خانه‌ای بخرد. اما وقتی این حرف‌ها را به همسرم زدم، او به شدت عصبانی شد و شروع کرد به سرزنش‌کردن من. می‌گفت چرا باید بیکار بمانم و پدرش خرج زندگی ما را بدهد و برای ما خانه بخرد. وقتی جر و بحث میان ما بالا گرفت، به شدت عصبانی شدم و با مشت و لگد او را کتک زدم. ناگهان صدای گریه پسر 8ماهه‌ام مرا به خودم آورد و دیدم همسرم بی‌حال روی زمین افتاده است. به شدت ترسیدم و سعی کردم او را احیا کنم اما حالش خوب نبود. همان لحظه به اورژانس زنگ زدم و درخواست کمک کردم. وقتی اورژانس رسید و همسرم را معاینه کرد ناباورانه اعلام کرد که او فوت شده است. اصلا باورکردنی نبود، من هرگز قصد گرفتن جان همسرم را نداشتم. من عاشق او بودم و آن زن مادر پسرم بود. دلم می‌خواست زمان را به عقب برمی‌گرداندم و می‌توانستم خشم خودم را کنترل کنم اما افسوس که دیگر فایده‌ای نداشت و همسرم جانی در بدن نداشت.

متهم به قتل پس از اقرار به جنایت با قرار قانونی بازداشت شد و برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها