امضاء تفاهم نامه ایجاد شبکه 5G میان فولاد مبارکه و ایرانسل

توافق نامه ایجاد شبکه 5G بین شرکت فولاد مبارکه و ایرانسل امروز امضا شد.

امضاء تفاهم نامه ایجاد شبکه 5G میان فولاد مبارکه و ایرانسل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اصفهان؛ معاون تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: این شرکت سال گذشته با تعریف برنامه‌ای ۵ ساله برای هوشمندسازی خود تلاش می کند تا با اجرای شبکه 5G به شرکتی هوشمند مبتنی بر نسل چهارم اقتصادی تبدیل شود.

سید مهدی نقوی، یکی از ابعاد نسل چهارم  را تحول دیجیتال هوشمندسازی کارخانه ها دانست و افزود: ره نگاشتی برای دستیابی به این هدف در افق ۱۴۰۴ طراحی شده  که مهمترین الزامات آن ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی برای کارخانه ای هوشمند است.

وی گفت: در زمینه تحقق طرحهای  فولاد +۲۲ که سال گذشته در این شرکت آغاز شده  مرحله نخست هوشمندسازی لجستیک و قرارداد اجرایی بین  شرکت ایرانسل و ایریسا  (از شرکت‌های زیرمجموعه فولاد مبارکه) امروز امضا شد.

معاون تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه اصفهان،با بیان ینکه تاکنون کنترل، برنامه‌ریزی و اجرای حمل سرباره‌ها اپراتور محور بوده افزود: با امضای این قرارداد در شرکت فولاد مبارکه به روش  هوشمند سرباره حمل می شود.

 وی گفت: این پوشش ارتباطی به عنوان سومین ساختار موجود در کشور پس از تهران و شیراز، در شرکت فولاد مبارکه به عنوان اولین شرکت صنعتی در کشور ایجاد خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها