پیام مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به مناسبت هفته دفاع مقدس:

با درسی که از دفاع مقدس آموختیم بحران‌های دیگر را نیز پشت سرخواهیم نهاد

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: هفته دفاع مقدس، یادآور رشادت و جانبازی مردان و زنانی است که حماسه‌های غرورآفرینی را در تاریخ معاصر ایران رقم زدند.

با درسی که از دفاع مقدس آموختیم بحران‌های دیگر را نیز پشت سرخواهیم نهاد

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: هفته دفاع مقدس، یادآور رشادت و جانبازی مردان و زنانی است که حماسه‌های غرورآفرینی را در تاریخ معاصر ایران رقم زدند و امنیت و اعتلای ایران عزیز را برایمان به ارمغان آوردند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، اکبر افتخاری در پیام خود به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس افزود: جنگ نابرابر و تحمیلی هشت ساله اگرچه با سختی‌ها و تلخی‌های بسیار همراه بود، اما نشان داد که با اتکاء به ایمان، اخلاص، وحدت، خودباوری و ازخودگذشتگی می‌توان ناشدنی‌ها را شدنی کرد و گذرگاه‌های سخت را با پیروزی و سربلندی پشت سر نهاد. 

این، مهم‌ترین درسی است که از دوران دفاع مقدس آموخته‌ایم و باور داریم که اگر آن را به کار بندیم، بحران‌های دیگر را نیز پشت سرخواهیم نهاد؛ به‌ویژه در زمان حاضر که میهن عزیزمان آماج شرارت‌بارترین کینه‌توزی‌های دشمنان قرار گرفته است.

وی در ادامه می‌نویسد: فرصت را مغتنم می‌شمارم و با ادای احترام به مقام رفیع شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، خاطره ایثارگری‌های رزمندگان دفاع مقدس را گرامی می‌دارم. 

بسیاری از آنان، بازنشستگان امروز هستند که سال‌های جوانی خود را مصروف دفاع از کیان ملی کردند و اینک وظیفه خطیر خدمتگذاری آنان برعهده ما قرار گرفته است. باشد که در این راه توفیق یابیم و قدردان ایثارشان باشیم.

افتخاری با اشاره به اینکه «صندوق بازنشستگی کشوری افزون بر تقدیم سه شهید، مفتخر به حضور شمار زیادی از جانبازان، آزادگان، رزمندگان و خانواده‌های معزز شهداست»، در پایان نوشت: از سوی خود و همه همکارانم، عمیق‌ترین سپاس‌ها و احترامات را تقدیم ایشان می‌دارم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها