داغدار این فاجعه هواپیمای اوکراینی ماییم نه دیگران

کسانی که واقعا از حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی و جان باختن مردم در کرمان ناراحت و غمگین هستند ماییم نه آمریکا و انگلیس جنایتکار و دشمنان ایران.

داغدار این فاجعه هواپیمای اوکراینی ماییم نه دیگران

سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به حضور میلیونی مردم در تشییع شهید سلیمانی و همرزمانش گفت: حضور مردم یک رزمایش بی همتای نظامی و رفراندوم بزرگ خیابانی بود.

به گزارش سرویس اجتماعی مستقل آنلاین، غلامحسین اسماعیلی در نشست خبری امروز با تسلیت ایام فاطمیه و شهادت سردار قاسم سلیمانی و یارانش که اقتدار و امنیت را برای کشور به ارمغان آورد، گفت: او قهرمان بین المللی مبارزه با تروریسم دولتی بود. 

سخنگوی قوه قضاییه ادامه داد: سپاه پاسداران در اولین فرصت اولین قدم را برای انتقام برداشت و سیلی محکمی بر چهره استکبار و ترامپ قمارباز نواخت.

اسماعیلی ضمن تسلیت فوت مردم در کرمان و فاجعه هواپیمای اوکراینی گفت: این عزیزان فوت شده در این حوادث تلخ ازجمله مسافران هواپیمای مسافربری اوکراینی از ما و خانواده ما و از کشور ما و بعضی هم میهمانان ما بودند. امریکا و انگلیس در این فاجعه نقش خونخواری را ایفا می کنند نه خون خواهی. آنها می‌خواهند این حوادث را برای انتقام جویی بهانه کنند. همه خوب می دانیم که آن جنایتکاران دلسوز ایران و ایرانیان نیستند. آنها کسانی هستند که در سیل سال ۹۸ نگذاشتند کمک های مردمی و نهادهای بین المللی به مردم سیل زده ایران برسد. اگر دوست ما بودند در حق ما جنایت نمی کردند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها