شهره لرستانی بهاره رهنما را با خاک یکسان کرد + فیلم و تصاویر

شهره لرستانی از بهاره رهنما به شدت انتقاد کرد.

شهره لرستانی بهاره رهنما را با خاک یکسان کرد + فیلم و تصاویر

شهره لرستانی از بهاره رهنما به شدت انتقاد کرد. بهاره رهنما در بخشی ازقسمت اول سری جدید شام ایرانی بیان داشت:«ماشالله دخترای امروزی سر و وضع شان نیکل کیدمنه و طرز فکرشان لر» این موضع گیری باعث دلخوری این قومیت شد که با عذرخواهی بهاره رهنما همراه بود

 

clipersia_129718460_129107358985078_4268085978397327360_n

 

واکنش علیرضا بیرانوند به توهین بهاره رهنما به لر زبانان

بهاره رهنما در برنامه شام ایرانی به قوم اصیل و ریشه دار "لر" توهین کرد که این توهین وی با جواب علیرضا بیرانوند همراه شد

فریبرز عرب نیا در واکنش به توهین بهاره رهنما به قوم لر نوشت : من به عنوان یک هنرمند از تمام غیور مردان و شیرزنان لر دلجویی می کنم و قدردان رشادت ها و دلیری شان هستم. امیدوارم آن همکار ما هم قبل از دهان بازکردن کمی فکر کند و از اقوام لر عذرخواهی کند.

iranian_superstars_129741786_846668986150079_3723029712134044402_n

 

جزئیات تهدید به مرگ بازیگر معروف / ماجرا زبان بهاره رهنما

 
بهاره رهنما پس از حواشی که برای او به وجود آمد ماجرا را اینطور بازگویی می‌کند: به هرحال کسی که وارد فضای مشهور شدن می شود و سالها در این کار هست معمولا به این اتفاق ها و حمله ها عادت دارند.

او ادامه می‌دهد: همه از من می پرسند که چه طور این قدر محکم هستی واز این هجمه‌هایی که برعلیه این بازیگر زن به راه افتاده است خسته نمی شوی، با قاطعیت می‌گویم نه. بحث نیت آدم‌هاست که هم در اخلاقیت و هم در سنت، ادبیات و دین ما مهم است .

 

فیلم توهین بهاره رهنما به لر زبانان

 

بهاره رهنما می‌گوید: من واقعا نیت درستی نسبت به اجتماع و آدم ها دارم به همین خاطر همیشه خدا من را از تندبادهای حواشی عبور می دهد. من واقعا وقت پرداختن به حواشی ندارم،من یا مادر بودم یا مشغول درس خواندن بودم و یا مشغول فعالیت و کار کردن.

وی اضافه کرد: بالاخره یک سری سایت ها و پیج ها به دنبال فرصت هستند تا از درست کردن حواشی برای دیگران پول دربیاورند و از آنجای که من آدم فعالی هستم این فرصت برای این افراد بیشتر دست پیدا می کند.

 

بهاره رهنما

درحال اجرای نمایش بودیم

بهاره رهنما درباره جزئیات فیلم ی که از او در فضای مجازی پخش شده است اینطور می‌گوید: این فیلم که پخش شده برای قسمت اول شام ایرانی است و مهمانی آن شب درخانه ما بود. من یک مثال سینمایی دزم و خیلی‌ها اهل دیدن فیلم نیستند به همین خاطر سوء تفاهم پیش آمده است. فیلم دختر لر قدیمی ترین و اولین فیلم ناطق ایرانی است .من یک فیلم خیلی قدیمی را مثال زدم .من منظورم قدیمی ترین فیلم ایرانی بود به عنوان طرز فکر و جدیدترین فیلم های امروز که نیکول کیدمن و بازیگران روز بازی می کنند . منظورم تفاوت زمانی دو فیلم بود.

 

عذرخواهی و لری حرف زدن بهاره رهنما برای دلجویی از قوم لر

 

بهاره رهنما

شکایت کرده‌ام

بهاره رهنما می گوید: درمیان کامنت‌هایی که برایم ارسال شده است دو مورد مرا تهدید به قتل و آدم ربایی کردند که از طریق وکیلم درحال پیگیری است. اما جوان‌ها باید بدانند که برخی از این تهدیدها و افعالی که استفاده می‌کنند حبس و زندانی شدن دارد. خوشبختانه پلیس فتا بسیار قوی است و در این موارد پیگیری بسیار خوبی دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه چندی پیش هم دو نفر از افرادی را که در فضای مجازی برای من مشکل ایجاد کرده بودند را توسط پلیس فتا شناسایی کردیم اما من هر دو نفرشان را بخشیدم. بهاره رهنما اضافه کرد: من از این فرصت استفاده می‌کنم و به دخترها و خانم‌هایی که در فضای مجازی توسط برخی از افراد مورد تهدید قرار گرفته‌اند می‌گویم که به هیچ عنوان نترسید و حتما ماجرا با پلیس درمیان بگذارید.

بهاره رهنما بازیگر خنده رو و محبوب سینمای ایران است که جایگاه خاص خودش را در عرصه بازیگری دارد. نقش های بسیاری را به وی محول می کنند. فضای مجازی و امکانات مرتبط با آن بسیار عجیب و غریب شده است. همان‌قدر که می‌تواند جذاب و دوست‌داشتنی باشد تا ساعت‌ها برایش وقت بگذاری به همان مقدار هم ترسناک است تا تو را وارد ماجراهایی دور از ذهن کند.

 
بهاره رهنما

هرچقدر هم مثل بهاره رهنما اهل فضای مجازی باشی، اما جایی ممکن است غافل‌گیر شوی و فکر کنی چرا؟ یک پست توییتری از سوی او بهانه این گفت‌وگو شد. پستی که به نوعی جنجالی شد و کلی هم حاشیه‌ساز.نکته جالب دیگر فضای مجازی به سرعت فراموش شدن همه ماجراهاست،

 

بهاره رهنما

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها