آخرین جشن تولد علی انصاریان در کنار مادرش + تصاویر

آخرین جشن تولد علی انصاریان در کنار مادرش را می بینید.

آخرین جشن تولد علی انصاریان در کنار مادرش + تصاویر

آخرین جشن تولد علی انصاریان در کنار مادرش را می بینید. علی انصاریان بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه های استقلال و پرسپولیس پس از روزها مبارزه با بیماری کرونا، دقایقی پیش در بیمارستان فرهیختگان از دنیا رفت.

 

فوری / علی انصاریان درگذشت

 

علی انصاریان

 

ماجرای خوابی که مادر علی انصاریان دید

علی انصاریان، پیشکسوت فوتبال چند روزی است که در بستر بیماری و در حال مبارزه با ویروس کرونا است. او از دو شب قبل که اوضاعش وخیم شد بیهوش است و هنوز به شرایط پایدار نرسیده است.

مادر علی انصاریان در خصوص وضعیت پسرش و دعای خیر مردم برای سلامتی او در گفتگویی اظهار داشت: خدمت همه هموطنان عزیز در هر کجا که هستند سلام عرض می‌کنم و بابت دعاهایشان در این چند روز از همه تشکر می‌کنم. از آنها خواهش می‌کنم مثل این چند روز فقط علی من را دعا کنید و از خدا سلامتی او را بخواهید. دیشب خواب دیدم علی در کنار دو تا ستاره بود، یک ستاره سفید و یک ستاره سبز. علی به من گفت فقط منتظر هستم مردم دعا کردن را ادامه دهند تا من بلند شوم.

وی افزود: امروز روز تولد مادرم حضرت زهرا (س) است. به پهلوی شکسته‌اش، به ناله‌های زینب (س)،‌ به صورت سیلی خورده مادرم، به محسن (ع) سقط شده اش قسم او را دعا کنید چون خوابش را دیدم مطمئنم با دعای شما او بر می‌گردد. می‌دانم همه مردم او را دوست دارند. علی فقط برای من نیست و برای همه مردم است. او همه را دوست دارد و عاشق مردم است. خواهش می‌کنم دست از دعا برندارید و دعا کنید خدا پسرم را به من برگرداند. از پزشک او، دکتر هاشمیان هم کمال تشکر را دارم.

 

آمادگی باشگاه استقلال برای کمک به بهبودی علی انصاریان

با توجه به شرایط ناپایدار علی انصاریان، پیشکسوت فوتبال ایران، باشگاه استقلال از هوادارانش می‌خواهد تا ضمن دعا برای بهبودی بیماران کرونایی، برای این پیشکسوت عزیز فوتبال کشورمان هم دعا کنند.

همچنین باشگاه استقلال اعلام می‌کند که در صورت نیاز، آمادگی هرگونه کمک و همکاری جهت بهبودی انصاریان را دارد و از هیچ کوششی برای بهبودی این پیشکسوت فوتبال دریغ نخواهد کرد.

 

واکنش علی دایی به فوت علی انصاریان

علی دایی

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها