سحر جعفری جوزانی اینبار با لبهای درشت عملی + عکس و فیلم

مستقل آنلاین: سحر جعفری جوزانی که چندی پیش با انتشار ویدئویی در فضای مجازی از فلج شدن سمت راست فک صورت خود و ناتوانی در سخن گفتن خبر داده بود، امروز با انتشار یک ویدئوی جدید از بهبود کامل خود گفت.

سحر جعفری جوزانی اینبار با لبهای درشت عملی + عکس و فیلم
به گزارش مستقل آنلاین، سحر جعفری جوزانی خبر داد که فلج شدن فکش درمان شده است. او چندی پیش بر اثر قصور پزشکی، از ناحیه فک صورت دچار آسیب دیدگی شده بود.

سحر جعفری جوزانی که چندی پیش با انتشار ویدئویی در فضای مجازی از فلج شدن سمت راست فک صورت خود و ناتوانی در سخن گفتن خبر داده بود، امروز با انتشار یک ویدئوی جدید از بهبود کامل خود گفت.

جعفری جوزانی از مراحل کامل درمان صورت خود صحبت کرد و در پیامی کوتاه نوشت:

«سلام دوستان ، اگر به موقع و درست درمان نمیشدم تمام عمر فلج میماندم. پستى که گذاشتم نجاتم داد نه شکایت! اگر فقط شکایت کرده بودم همیشه فلج می ماندم ! من درمان شده ام ولى روند شکایت همچنان ادامه دارد و زمان دادگاه یکسال دیگر است ... »

سحر جعفری جوزانی در ویدئویی که منتشر کرده از وضعیت رسیدگی به قصور پزشکی در سازمان نظام پزشکی کشور به شدت انتقاد می کند. او در بخشی از سخنانش درباره مرد کارگری کی گوید که با زحمت پول عمل فرزندش را مهیا کرده اما فرزندش پس از عمل دچار نقص شدیدی شده و در شورای نظام پزشکی به دکترها التماس می کرده اما به درستی به شکاتیش رسیدگی نشده.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها