حرکات جالب همسر شاهرخ استخری در لایو غوغا به پا کرد + فیلم

حرکات جالب همسر شاهرخ استخری را در لایو اینستاگرام مشاهده می کنید.

حرکات جالب همسر شاهرخ استخری در لایو غوغا به پا کرد + فیلم

حرکات جالب همسر شاهرخ استخری را در لایو اینستاگرام مشاهده می کنید. شاهرخ استخری دلیل به اشتراک نگذاشتن همسرش را در لایو اعلام کرد. شاهرخ استخری در 14 مهر ماه 1359 در تهران متولد شد. او فرزند اول خانواده است و 2 خواهر کوچک تر از خودش دارد. خواهرش که یکسال از او کوچک تر است فوق لیسانس تغذیه دارد و برای ادامه تحصیل به خارج از کشور رفته است و خواهر کوچک ترش هم به هنر علاقه دارد.  شاهرخ استخری متاهل است و دختری به نام پناه دارد که در مرداد ماه سال 1392 بدنیا آمد.

 

 

شروع فعالیت سینمایی شاهرخ استخری در سال 1390 با بازی در فیلم ساعت شلوغی بود. ساعت شلوغی فیلمی به کارگردانی آرش معیریان و نویسندگی جابر قاسمعلی ساختهٔ سال 1391 است.  او در سال 1391 در فیلم سینمایی پس کوچه های شمرون خوش درخشید. پس کوچه های شمرون عنوان فیلمی است رمانتیک از کامران قدکچیان که درسال 1391 ساخته شد. اکبر عبدی و محمدرضا شریفی نیا در این فیلم بازی کرده اند. 

 

اخبار داغ : تتلو | جشن تولد لاکچری و شیک تتلو غوغا به پا کرد + تصاویر


 

 
 

 

شاهرخ استخری اصالتا اهل شهر باستانی استخر در استان فارس است، پدرش کارمند پتروشیمی و مادرش خانه دار است، فرزند اول خانواده می باشد و دو خواهر کوچک تر از خود دارد. او در خصوص همسرش می گوید: خانواده همسر من اصلا متمول نیستند. همسرم از ۱۶ سالگی کف کارخانه کار کرده است و روی پای خودش ایستاده این ملاک من برای ازدواج با او بود

 

شاهرخ استخری

شاهرخ استخری: دوری‌ام از تلویزیون اشتباه بود

شاهرخ استخری در برنامه شب گذشته «دورهمی» گفت: به دنبال اعتبار یا کارگردانی که دوست داشتم با او کار کنم از تلویزیون دور شدم اما به نظرم اشتباه بود. شاهرخ استخری شب گذشته با حضور در برنامه «دورهمی» با اشاره به پنج سال فاصله از کار در تلویزیون اظهار کرد: من بعد از سریال «فاصله‌ها» به مدت پنج سال در تلویزیون کار نکردم و حاصل آن شش یا هفت کار سینمایی بود که دیده نشد. با اینکه این فیلم‌ها فروش بدی نداشتند و حتی جزو کارهای خوب عوامل این فیلم‌ها بود اما سلیقه‌ی من نبود.

او به دلیل فاصله خود از تلویزیون اشاره کرد و گفت: من به دنبال چیز دیگری بودم. می‌توان گفت به دنبال اعتبار یا کارگردانی که دوست داشتم با او کار کنم از تلویزیون دور شدم اما به نظرم اشتباه بود. برگشت من به تلویزیون با سریال «آمین» اتفاق افتاد و در آن نقش ویژه‌ای داشتم اما آن گونه که فکر می‌کردم دیده نشد؛ در واقع این سریال حاصل پنج سال نشستن، مطالعه و یاد گرفتن من بود اما دیده نشد.

این بازیگر سینما و تلویزیون ادامه داد: ۱۳ پیشنهاد کار سینمایی قبل از اولین کار سینمایی خود داشتم که همه آن‌ها را رد کردم و زمانی که می‌خواستم قراردادی ببندم به من می‌گفتند که چرا سینمایی کار نکردی یا در برخی جاها می‌گفتند اولین کار تو است؛ بنابراین حس می‌کنم که این مساله مهمی است. اگر کار کنم و دیده نشود خستگی در من می‌ماند. در واقع حاصل یک کار در سینما می‌شود یک میلیارد فروش؛ بنابراین ترجیح می‌دهم در تلویزیون کار کنم.

او به ورود خود به عرصه بازیگری اشاره و اظهار کرد: پدر من مهندس شیمی بود و به خاطر اینکه مقوله اشتغال برای من راحت باشد، ترجیح دادند که این رشته را بخوانم اما من در نهایت در رشته صنایع قبول شدم و بسیار خوشحال و راضی هستم چرا که رشته‌ای است که برای کسانی که نمی‌خواهند در آن رشته کار کنند مفید است و دید خوبی به آدم می‌دهد‍! من به هنر علاقه داشتم اما خانواده به دلیل اینکه از تحصیلات بهره‌مند بودند من هم ناگزیر باید به دنبال تحصیلات می‌رفتم اما در سال سوم دانشگاه، در تئاتر آقای محمد رحمانیان در نقش اسب ایفای نقش کردم و دیالوگ من نیز شیهه بود. بعد از آن به کلاس‌های بازیگری در دوره‌های پیشرفته و مقدماتی رفتم و دو سالی طول کشید و چهار سال هم در حال تست دادن در دفاتر مختلف بودم تا اینکه بالاخره در سال ۸۶ اولین تله فیلم خود را کار کردم.

 


اخبار داغ : دنیا جهانبخت و مهراد جم بچه دار شدند + تصاویر و فیلم


 

استخری در پاسخ به این سوال که نظرش درباره باندبازی در سینما چیست، اظهار کرد: من معتقدم در همه جا طبیعی است که شما ترجیح بدهید که با رفیقتان و کسانی که دوستشان دارید کار کنید، در واقع کسانی که شما را سر صحنه اذیت نمی‌کنند؛ برای مثال آقای سهیلی‌زاده نیز تیم تقریبا ثابتی دارند و گاهی عواملشان عوض می‌شود و می‌توان گفت که همه ترجیح می‌دهند با دوستان خود کار کنند اما به این شکل نیست که با افراد دیگری کار نخواهند کرد.

او ادامه داد: من برنامه اول شما را دیدم که با حضور محمدرضا شریفی‌نیا روی آنتن رفت. ایشان با خیلی‌ها کار کردند و حتی به خود من برای بازی در یک تله‌فیلم که ۱۸ بازیگر مطرح در کنارم بودند زنگ زدند اما با اینکه فکر می‌کردم موفق شوم اما کافی نبود و نشد. از وضعیت سینما گله‌مند نیستم زیرا همیشه یک عده استعداد بیشتری داشتند و چهره‌تر بودند. به هر حال معتقدم اگر جای کسی درست نباشد نمی‌ماند و چرخه سینما و هنر نمایشی او را حذف خواهد کرد و غربال می‌شود. من دلخوری ندارم به دلیل اینکه اگر بخواهم جایگاه خود را تغییر دهم باید در راستای آن تلاش کنم. تغییر باید از خودم باشد، برای مثال در انتخاب فیلم‌ها و تئاتر که می‌بینم یا کتابی که می‌خوانم و بعد انتظار داشته باشم کارگردانی که به او علاقه‌مندم به من زنگ بزند.

این بازیگر سینما و تلویزیون به تله‌فیلمی که شریفی‌نیا با او برای بازی تماس گرفته بود اشاره کرد و گفت: آقای شریفی‌نیا به من اعتماد کرد و نقش بسیار متفاوتی را به من پیشنهاد داد. جوانی که از یک منطقه پایین شهر است و قصه فیلم از سرقت از یک طلافروشی شروع می‌شود. پیشنهاد آقای شریفی‌نیا برای من عجیب بود اما او سریال فاصله‌ها را خوب دیده بود و این باعث شد که خوشحال شوم و حس کنم که در تلویزیون می‌شود به گونه‌ای کار کرد که به چشم اهالی سینما هم بیاید. اما بعد از آن یکی، دو بار به من پیشنهاد دادند که دوست نداشتم در آن‌ها کار کنم و نمی‌دانم چه شد که پایان همکاری ما به اینجا ختم شد.

او به فضای مجازی اشاره کرد و گفت: گاهی در مورد موضوعی پنج جمله صحبت می‌کنیم اما تنها پخشی از آن را تیتر می‌کنند و در فضای مجازی می‌گذارند بعد افراد دیگر تیتر را می‌خوانند و لبخندی به روی صورتشان می‌آید اما به دنبال ماجرا نمی‌روند. برای مثال من در مصاحبه‌ای گفتم که همسرم از ۱۶ سالگی در خارج از کشور کار می‌کرده است و این عجیب نیست. می‌توان گفت کسی که کار می‌کند تنها برای رفع نیاز مالی نیست بلکه برای چیزهای مفید دیگری هم می‌تواند باشد. اما من با برخوردهای تندی مواجه شدم که می‌گفتند تصمیم داری چه حرفی را بزنی؛ البته همسرم فرد عاقلی است. باید همه حرف‌ها را بشنویم و بعد قضاوت کنیم و بهتر این است که قضاوت هم انجام ندهیم. // ایسنا

 

شاهرخ استخری

شاهرخ استخری: بعد از 5 سال به تلویزیون برگشتم

شاهرخ استخری که برای اولین بار است بازی در یک سریال پلیسی را تجربه می‌کند، می‌گوید: «آمین» اولین حضورم بعد از پنج سال دوری از تلویزیون است و خیلی دوست داشتم که بعد از این مدت اگر قرار است به سیما برگردم در یک نقش متفاوت و با یک کار خوب ظاهر شوم که خدا را شاکرم که این اتفاق افتاد و تا امروز از طرف مردم بازخوردهای خوبی دریافت کرده‌ام.

شاهرخ استخری که برای اولین بار است بازی در یک سریال پلیسی را تجربه می‌کند، می‌گوید: «آمین» اولین حضورم بعد از پنج سال دوری از تلویزیون است و خیلی دوست داشتم که بعد از این مدت اگر قرار است به سیما برگردم در یک نقش متفاوت و با یک کار خوب ظاهر شوم که خدا را شاکرم که این اتفاق افتاد و تا امروز از طرف مردم بازخوردهای خوبی دریافت کرده‌ام.

به گزارش سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، کاراکتر «یاشا تمدن» همان‌طوری که تا الان در سریال پلیسی «آمین» دیده شده، پسر یک خلافکار بین‌المللی است که ابتدای داستان به بهانه شرکت در مراسم سالگرد همسرش وارد کشور می‌شود تا این که در قسمت نهم دستش رو می‌شود و مخاطب کاملا متوجه می‌شود که یاشا در ظاهر با پلیس همکاری می‌کرده در صورتی که تمام این مسایل نمایشی و طبق نقشه بوده است.

شاهرخ استخری که بعد از پنج سال دوری از تلویزیون با سریال «آمین» دوباره به تلویزیون بازگشته است، درباره این مجموعه می‌گوید: تمام عوامل از فیلمنامه‌نویس، کارگردان و بازیگران تلاش کردیم تا قصه به عبارتی لو نرود و بیننده دائم یا در تعلیق بماند و یا در انتظار اتفاق تکراری و از پیش تعیین شده نباشد، امیدوارم غافلگیری‌هایی که این چند قسمت گذشته برای مخاطب به وجود آورده برای بیننده جذاب و گیرا باشد؛ ضمن اینکه باید بگویم این غافلگیری‌ها تا آخر قصه ادامه دارد.

بازیگر سریال «دلنوازان» گفت: از آنجا که از هشت ماه قبل از شروع تصویربرداری با زامیاد سعد وندیان نویسنده فیلمنامه درباره این نقش صحبت کرده بودم، از قبل آمادگی ایفای این کاراکتر را داشتم، اینطور نبوده که یک دفعه با من تماس بگیرند و برای حضور در این سریال از من دعوت کنند و من هم یکباره در دل ماجرا قرار بگیرم. نقش یاشا پیچیدگی‌هایی داشت که من آنها را خیلی دوست داشتم و شاید یاشا تمدن آنقدر نقش جذابی بود که هر بازیگری دوست داشته باشد این شخصیت را بازی کند.

 


اخبار داغ : رقص جنجالی تتلو در جشن تولدش غوغا به پا کرد + فیلم و تصاویر


 

 

شاهرخ استخری با اشاره به این که قسمت‌های پخش شده آمین تلاش هر دو کارگردان مجموعه یعنی منوچهر هادی و بهرنگ توفیقی بوده است، تصریح کرد: اگر بخواهیم از منظر تکنیکال و دقیق به کار نگاه کنیم شاید متوجه تفاوت در برخی سکانس‌ها بشویم ولی خدا را شکر این تغییر به ریتم کار آسیبی نرساند. اما مجموعه عوامل از این که پروژه سه ماه تعطیل شد ناراحت بودند که کار آیا ادامه پیدا می کند یا خیر، اما به هر ترتیب بعد از این مدت کار با هدایت بهرنگ توفیقی تا پایان ادامه یافت.

این بازیگر درباره دشواری‌های کار در سریال پلیسی آمین هم با ذکر مثالی گفت: ما شش ماه کار کردیم و 50 قسمت از مجموعه تلویزیونی «دلنوازان» را تولید کردیم ولی در پروژه آمین یکسال کار کردیم 19 قسمت تولید شد. طبیعتا اکشن بودن سریال پلیسی و پرلوکیشن بودن آن، سختی‌های ساخت یک اثر پلیسی را نشان می دهد. ژانر اکشن پیچیدگی‌های خودش را دارد و در مسیر تولید آمین خیلی اتفاق می افتاد که یک روز کامل صرف می شد تا یک سکانس 20 ثانیه‌ای تعقیب و گریز را تصویربرداری کنیم، حالا حساب کنید با روزی 12 ساعت مقابل دوربین بودن در سریال پرلوکیشن و پر تعقیب و گریز روزانه چند دقیقه ضبط می‌کردیم.

بازیگر فیلم سینمایی «پس کوچه‌های شمرون» یادآور شد: من قلبا بازی کردن در سریال‌های پلیسی و اکشن را دوست دارم و همیشه هم سعی کردم از لحاظ فیزیکی خودم را آماده نگه دارم بطور مثال اسلحه دست گرفتن چیزی نیست که بازیگر یک‌باره وارد موقعیتش شود و بتواند استفاده از آن را درست انجام دهد یا هنگام تیراندازی فقط ادا درآوردن صحنه شلیک نیست. برای خوب بودن در این صحنه‌ها و لحظات، باید دائم تمرین و ورزش کرد. همچنین مهارت‌های رانندگی و دویدن در صحنه‌های تعقیب و گریز از جمله این آمادگی‌هاست.

در مجموعه تلویزیونی «آمین» 90 درصد سکانس‌ها را خودم پشت فرمان بودم.

استخری تاکید کرد: متاسفانه ژانر پلیسی در مجموع تولیدات، مقداری کمرنگ تر نسبت به سایر آثار است و باید ساخت این آثار بیشتر شود. زمانی که مردم سریال آمین را با سریال‌های خارجی قیاس می‌کنند این اتفاق نشان دهنده این است که ما در این راه موفق بودیم که مخاطب با دیدن سریال پلیسی آن‌را با مشابه خارجی آن مقایسه می‌کنند.

او افزود: باید تولید آثار اکشن در کشور افزایش یابد تا دیدگان مخاطب به تماشای صحنه‌های اکشن از بازیگران ایرانی عادت کند اما در حال حاضر دیدن این صحنه‌ها از بازیگران ایرانی برای بینندگان غریبه است.

او درباره هادی ساعی هم گفت: او کسی بود که ادعای بازیگری نداشت ولی توانست با توسل به فیزیک خوب و مهارت‌های بدنی لازم، خوش بدرخشد.

شاهرخ استخری در پایان گفت: به تازگی نگارش یک فیلمنامه اکشن پلیسی را به نام زیر گذر به اتمام رسانده است و در حال مذاکره برای انعقاد قرارداد و اجرایی شدن آن است. // ایسنا

 

گفته‌های داریوش فرهنگ و شاهرخ استخری درباره سریال جدیدشان

سریال پلیسی «آمین» به مناسبت هفته نیروی انتظامی از شنبه - 11 مهر ماه - هر شب از شبکه اول سیما پخش خواهد شد. آنچه در زیر می‌خوانید بخش‌هایی از صحبت‌های کارگردان و برخی از بازیگران این مجموعه از جمله داریوش فرهنگ و شاهرخ استخری است.

سریال پلیسی «آمین» به مناسبت هفته نیروی انتظامی از شنبه - 11 مهر ماه - هر شب از شبکه اول سیما پخش خواهد شد. آنچه در زیر می‌خوانید بخش‌هایی از صحبت‌های کارگردان و برخی از بازیگران این مجموعه از جمله داریوش فرهنگ و شاهرخ استخری است.

دیگر بازیگران اصلی این مجموعه تلویزیونی که توسط بهرنگ توفیقی کارگردانی شده است، امین حیایی، بهناز جعفری، آشا محرابی، و هادی ساعی (تکواندوکار ایرانی قهرمان المپیک)‌ هستند.

به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، بهرنگ توفیقی - کارگردان این مجموعه تلویزیونی - با بیان اینکه این قصه برای خودم با سایر کارهای دیگرم فرق داشت، گفت: برای این کار وقت زیادی صرف کردم و توانستم از تجربیات حاصل از کارهای قبلی ام در ساخت این مجموعه استفاده کنم .

کارگردان سریال‌های «مسیر انحرافی» و «انقلاب زیبا» در برنامه «شما و سیما» بیان کرد: کارهای قبلی‌ام را دوست دارم ولی خب طبیعی است که هر چه جلوتر می روم دوست ندارم کارهای قبلی‌ام را ببینم.

توفیقی با اشاره به موضوع تجهیزات فیلم‌های پلیسی، بیان کرد: من فکر می‌کنم حوزه اکشن در تلویزیون از لحاظ اختصاص بودجه و زمان نیاز به بازنگری دارد؛ چراکه در این زمینه در مضیقه هستیم و در ساخت این مجموعه هم تقریبا از همان تجهزیاتی استفاده کردیم که در ساخت یک مجموعه ملودرام استفاده می‌شود.

این کارگردان سریال‌های تلویزیونی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های فیلم‌های اکشن این است که در هر قسمت ممکن است 70 سکانس ضبط شود، گفت: با توجه به گروه جلوه‌های کامپیوتری سعی کردیم تا جای که با کار لطمه نمی‌خورد کار را به آنها بسپاریم.

داریوش فرهنگ، از بازیگران سریال «آمین» درباره علت حضورش در این مجموعه توضیح داد: من به بازیگری به غیر از نگاه مرسوم، نگاه دیگری دارم و معتقدم یک بازیگر باید نگاه خاصی به مسائل داشته باشد و به همین خاطر هست که من کمتر بازی می کنم و کارهایم را انتخاب می کنم.

همچنین سودابه بیضایی از دیگر بازیگران این مجموعه تلوزیونی با بیان اینکه فیلم‌های اکشن باید ریتم مخصوص به خودش را داشته باشد، گفت: یکی از ویژگی‌هایی که در تمام فیلم های پلیسی باید وجود داشته باشد این است که باید بتواند مخاطب را میخکوب کند.

شاهرخ استخری از بازیگران سریال «آمین» بیان کرد: در ابتدای داستان تعداد شخصیت‌ها زیاد است به همین خاطر در قسمت‌های ابتدایی مخاطب با شخصیت های زیادی روبه رو می شود.

بازیگر سریال «فاصله‌ها» افزود: همه این شخصیت ها به نوعی شخصیت های اول محسوب می شوند و ممکن است که چند قسمت طول بکشد تا مخاطب بتواند با سریال عجین شوند و با آن ارتباط بر قرار کند.

به گزارش ایسنا، سریال «آمین» به کارگردانی بهرنگ توفیقی، با مشارکت موسسه ناجی هنر تولید شده است که از امشب یازدهم مهر و همزمان با آغاز هفته نیروی انتظامی ساعت 22 به نمایش درمی‌آید.

این مجموعه را زامیاد سعدوندیان نوشته که در خلاصه داستان آن چنین آمده است:

سرهنگ شیرازی، فرمانده تیم ویژه «آمین» مسئول رسیدگی به پروژه مجرم و خلافکار فراری، همایون تمدن که سال گذشته طی عملیات گروگانگیری، برادر سرهنگ را به شهادت رسانده، است. پلیس با کشف کانتینری حامل مواد مخدر به ردی از همایون می‌رسد اما ... // ایسنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها