خالکوبی جدید تتلو جنجال به پا کرد + بیوگرافی و تصاویر

خالکوبی جدید تتلو را در تصویر زیر می بینید.

خالکوبی جدید تتلو جنجال  به پا کرد + بیوگرافی و تصاویر

تتلو متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۶ در تهران با اصالتی آذری متولد شد. تتلو در یک خانواده 5 نفره در محله مجیدیه تهران بدنیا آمد. مدتی به خاطر شغل پدرش در رشت زندگی کردند، تتلو بعلت وضعیت مالی خانواده از نوجوانی کارگری کرده است و دوتا خواهر بزرگ تر از خود دارد. او مدتی در کارگاه نجاری و مدتی هم در یک سوپر مارکت شاگرد بود. تحصیلات تتلو دیپلم ریاضی است.

 

5e7a0a9d84358_2020-03-24_17-56

 

به گفته خودش: رفیق باز، لجباز، یه دنده، مهربون، احساساتی، بد دهن، غیرتی و در مسائل مالی‌ بی‌خیال است.امیر تتلو علت انتخاب این لقب می گوید یک اسم ساختگی است معنی خاصی ندارد و قصد او انتخاب لقب خاصی که تنها مختص خودش باشد بوده است. امیر تتلو موسیقی را با سبک رپ آغاز کرده است. تتلو در سال 1382 آغاز به کار کرد و در سال 2012 میلادی، امیر تتلو نخستین آلبومش را با نام «زیر همکف» منتشر کرد.

 

تتلو

مدت ها پیش این خواننده جنجالی در چند استوری نوشت که قصد دارد «حرمسرای سلطان» راه‌اندازی کند و از دختران ۱۵ تا ۲۰ ساله خواست که به «حرمسرای» او بیایند. در هفته‌های گذشته لایوهای امیر تتلو که حتی یک‌بار رکورد جهانی اینستاگرام با ۶۴۰ هزار بیننده را جابه‌جا کرده بود، بسیار خبرساز شده بود. پای کسی نبود که به لایو و استوری‌های او باز نشود.

 

تتلو

او حتی با آوردن نام علی کریمی، بازیکن سابق فوتبال و توهین به او و درخواست از هوادارانش برای حمله به علی کریمی توانسته بود بیشتر از گذشته توجهات را به سمت خودش جلب کند. استوری‌های مستهجن این کاربر اینستاگرام، با واکنش منفی و شدید برخی کاربران توییتر و روزنامه‌نگاران ایرانی و ترک مواجه شد و در نهایت به مسدودشدن اکانت تتلو در اینستاگرام انجامید. البته عده‌ای هم معتقدند اعتراضات و گزارش هواداران تیم پرسپولیس به اینستاگرام بود

 

 

که باعث مسدودشدن صفحه او شد. اما این پایان ماجرا نیست و خبرها حاکی از آن است که روزنامه‌نگاران و فعالان مدنی ساکن در ترکیه، پیگیری‌های حقوقی علیه او را در دست اقدام دارند. مسئله تنها به ایرانیان ختم نمی‌شود؛ یک روزنامه‌نگار مشهور ترک نیز در توییتی از پلیس امنیت ترکیه خواسته است که با این خواننده برخورد کند.

 

تتلو

این دومین‌بار است که اکانت او بنا بر گزارش‌های مردمی و به صورت رسمی مسدود می‌شود. مهرماه ۹۸ نیز پس از انتشار گزارش‌هایی درباره انتشار محتوای مستهجن، اکانت او بسته شد. پیش‌تر هم امیر مقصودلو به واسطه دستگیری در ایران، حساب خود را در اینستاگرام تعطیل کرده بود. تتلو از جمله افرادی است که در تمامی این سال‌ها با ایجاد حاشیه توانسته است در صدر اخبار قرار بگیرد. درواقع کسب‌وکار او در ایجاد حاشیه است و علاوه‌بر محتوای ترانه‌هایش، پست‌ها و ویدئوهای جنجال‌برانگیزی در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کرد.

 

امیر تتلو

در چهار سال گذشته، به نظر می‌رسد امیر مقصودلو به دلیل فشارهایی که پس از تلاش‌هایش برای گرفتن مجوز در ایران و همچنین ورزش و فوتبال حرفه‌ای دنبال‌کردن را تحمل کرد، همچنین به دلیل استفاده از مواد روانگردان، تعادل روحی و روانی خود را از دست داده. در کنار این ماجرا البته داشتن میلیون‌ها فالوئر که به دستور او بغبغو می‌کنند یا لایو او با سلبریتی‌های زرد اینستاگرامی نزدیک به ۷۰۰ هزار بیننده به خود می‌بیند، خودشیفتگی بسیار او را دامن زده. او دست به هر کاری که می‌زند، حاشیه می‌آفریند. بعد از مدت‌ها خروج از کشور و برگزاری کنسرت در گرجستان، صحبت‌ها و حرکات او روی سن واکنش ایرانیان ساکن گرجستان را به دنبال داشت.‌

 

اخبار داغ :

آزیتا حاجیان از همسر دومش رونمایی کرد + بیوگرافی و تصاویر

پوریا پورسرخ ازدواج کرد + تصاویر و بیوگرافی

 

تتلو

امیر تتلو برای گرفتن مجوز حاضر شد به بازی‌های سیاسی تن بدهد، هرچند او قول‌های مساعدی برای برگزاری کنسرت حتی در مشهد را گرفته بود، اما اینها هیچ‌کدام برای او گرفتن مجوز را به دنبال نداشت. هرچند تتلو تنها خواننده‌ای بود که توانست روی یک ناو نظامی ایران موزیک اجرا کند، اما با وجود اینها نتوانست تأیید وزارت ارشاد را دریافت کند. دستگیری در ایران، توهین به بازجو، فرار از کشور، توهین به خانواده آتنا، دختر کشته‌شده پارس‌آبادی، توهین به همکارانش در حوزه موسیقی، ارتباط با قماربازهای معروف اینستاگرامی، توهین به بخش عمده‌ای از چهره‌های سرشناس ایرانی و صدالبته توهین‌های جنسیتی و استوری‌های ضدزن امیر مقصودلو هرگز باعث طردشدن او نشده است. طرفداران او که عمدتا نوجوانان هستند، به طرز عجیبی به سمت او گرایش دارند. هنجارشکنی‌های تتلو، استایل عجیب‌وغریبش و همچنین افسارگسیختگی او و البته هوشش در پیداکردن مخاطب باعث می‌شود که بتواند بعد از هرباری که به هر دلیلی صفحه‌اش مسدود می‌شود، در زمانی هرچند اندک به فالوئرهای میلیونی دست پیدا کند.

 

آرمین ۲۸ ساله یکی از طرفداران امیر تتلوست. او در شهرک غرب تهران نمایشگاه ماشین دارد و زمانی به امیر مقصودلو نزدیک بوده. آرمین می‌گوید زمانی که تتلو در ایران بود، این طرفدارانش بودند که خرج زندگی او را فراهم می‌کردند. او می‌گوید: «امیر تتلو تنها موسیقی خودش را گوش می‌کند، ساعت خواب و زندگی‌اش تقریبا شبانه است و به صورت مداوم ورزش می‌کند. من و برادرم بسیار او را دوست داشتیم و به او یک ماشین هدیه دادیم. یک ماشین کوپه که آن زمان قیمتش بسیار بالا بود. تتلو ۴۸ ساعت بعد پیش ما ‌آمد و گفت ماشین شاسی‌بلندی می‌خواهد که قیمتش از ماشین اهدایی ما کمتر بود، دلیلش را پرسیدیم و گفت چون می‌خواهد همه رفقایش در ماشین جا شوند! او واقعا فکر می‌کند فرد انتخاب‌شده‌ای است و در باور خودش ابرقهرمان است. با همه اینها نمی‌شود منکر جذابیتش شد. بااستعداد است و همه اینها می‌تواند باعث شود که ما دوستش داشته باشیم. او هر چیزی که بخواهد، هوادارانش برایش فراهم می‌کنند. تنظیم موزیک‌هایش، تهیه پوستر، خرج روزانه زندگی در ترکیه، هزینه دراگ‌هایی که مصرف می‌کند، همه اینها توسط هوادارانش فراهم می‌شود و خودش هم مشکلی ندارد که اینها را بگوید.

 

تتلو

در صفحه‌اش با عتاب و خطاب با هوادارانش صحبت می‌کند و می‌گوید چون موزیک به آنها می‌دهد و با موزیکش فاز می‌گیرند به او مدیون هستند و اینها را دوستدارانش باور می‌کنند. در استوری‌هایش هر چیزی را که بخواهد اعلام می‌کند. می‌گوید برای موزیکم کاور بسازید، در کمتر از ۲۴ ساعت هزاران کاور به دستش می‌رسد، پول بخواهد، هر چیزی بخواهد، هوادارانش به او می‌دهند. شما فکر می‌کنید بستن اکانت او فایده دارد؟‌ قطعا ندارد، در کسری از ثانیه دوباره هوادارانش به او متصل می‌شوند».

 

تتلو

در هفته‌های گذشته، ‌پای آرات، کودک ورزشکار ایرانی هم به لایو تتلو باز شده. او که زیر نظر پدرش ورزش می‌کند، باعث اصلی توهین‌ها به علی کریمی توسط تتلو شد. در لایوی که به نظر می‌رسد صحبت‌های آن از پیش هماهنگ شده بود، پدر آرات از بی‌توجهی کریمی نسبت به فرزندش گلایه کرد؛ چیزی که گویا تتلو را هم آزار می‌داد. همین باعث حمله کاربران به کریمی و همچنین توهین‌های مستهجن و مداوم تتلو به این بازیکن فوتبال شد. مطابق نظرات کاربران، تمام این جنگ‌ها جنگی زرگری است و دعوای تتلو با خواننده‌ها، قماربازها و حتی لایوهایش برای کسب درآمد در مقیاس بزرگ‌تری است. اما آن چیزی که حائز اهمیت است، کاربرانی هستند که با وجود همه این معضلات اخلاقی، دنبال‌کننده او هستند.

 

همین حالا کافی است در صفحات ستاره‌هایی که او را قضاوت کرده‌اند چرخی بزنید، نظرات کاربران آنها در اختیار نزدیکان امیر مقصودلوست؛ مرد جوانی که به نظر می‌رسد نیاز به روان‌درمانگری دارد، اما کسی از دوستانش هرگز حاضر نبوده قدمی برای درمان کسی که استعدادش انکارناپذیر است بردارد. نان آنها در هنجارشکنی‌های مرد جوانی است که به علت کاریزماتیک‌بودنش در میان جوانان می‌توانست قدم‌های مثبتی بردارد. اما حالا افیون خطرناکی برای نوجوانانی است که می‌خواهند بی‌پروابودن و آزادبودن را به روش او تجربه کنند. // شرق

 

تتلو

اقدام به خودکشی تتلو

چندی پیش امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو خواننده غیرمجاز ایرانی که این روزها دست به هر اقدامی می زند برایش تبدیل به یک حاشیه بزرگ می شود، شب گذشته یادداشتی را رسما منتشر کرد و در آن به دلیل مخالفت ها و تقابل هایی که همواره با او به عمل می آید، تهدید به خودکشی کرد و نوشت می دانید که این کار را انجام می دهم! متن کامل یادداشت جنجالی او را بخوانید:

«راستش تا صبح بیدار بودمو فقط و فقط فکر!! به یه نتیجه ی خوب رسیدم !! من فهمیدم وقتى بقیه نمیخوان، نمیشه به زور و یه نفرِ جلو رفت!! از همه درها امتحان کردم ! نشد ! وقتى انقدر نمیشه یعنى خدا نمیخواد!! من فهمیدم کلاً منو نمیخوان، حالا من بیام روزى ٢٠ ساعت بدوئم !! آلبومَم که تموم شد ! حالا بیام ١٠ تا آلبومِ دیگه بسازم ! همه حرفامَم که زدم ! خدایا خودت میدونى که تو هر زمینه اى هر چى از دستم برومد کردم!!

 

حالا که گل نکاشتم هیچى تازه شدم دردسر واسه تیمى که خدا میدونه از بچگى فقط آرزوم قهرمانیش بوده!! همون نباشم بهتره!!! معذرت میخوام از همه !! قول میدم دیگه هیچ جا تو هیچ زمین ورزشى دیده نشم و قول میدم کلاً گُم و گور شم!!!!! با آرزوى عشق و بهترین ها براى ایران و ایرانى اینجانب امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو کلا دیگه تو هیچ زمینه اى فعالیت نخواهم کرد!!! فقط یه ویدئو میمونه از آهنگِ ” تو تو دیدِ من نیستى ” و تو اون ویدئو هم آخرش میمیرم براى همیشه!!!!»

 

تتلو

متن یادداشت دوم:

«خودم گفتم اونایى که اضافیَن خودشون میرن !! الآن بهم ثابت شد اضافیَم!! وقتى میرم والیبال آخرش اونجورى بیرونم میکنن!! وقتى دعوتم میکنن و بعدش دردسر و حاشیه ساز و ممنوع الورود به تمرین میشم!! وقتى حتى راه آهن تَهِ جدولى میگه ما نمیدونیم شاید یارو خودش میخواد تیم بسازه ! وقتى موزیکام رو میگن غیر مجاز و همه جا حتى زیر کامنتا پُرِ فحشِ !!! یعنى چى؟؟ یعنى بمیر!!! آره من حسى که دارم یه چیزى مثل اعدامِ !! قربانى خودم میشم که لااقل گوسفندا زنده بمونن !! فکر کنم گوسفندو دیگه بتونم نجات بدم !! زمین مالِ ما نیست ، آخرین وصیت و موزیک ویدئو تو تو دید من نیستى آخرین یادگارى و بعد یه پرواز از بلنداى آسمان !!! راستش کلاس شیرجَرو هم واسه این میرم که بتونم اون لحظه ی پرواز مسلط باشم و تا آخرین لحظه توبه کنم!!! خدایا ببخش پوووووووف!! میدونید که میکنم!!! دیگه حرفى نى قوربان شما خدافظ !!

 

امیر تتلو در سال 1383 با حسین تهی گروه TNT را تشکیل دادند و بعد از چند کار مشترک از هم جدا شدند و به صورت مستقل فعالیت کردند.او همچنین آلبوم تتلیتی را در سال ۲۰۱۳ میلادی ارائه کرد که حاوی ۱۵ ترانه بود.

 

تتلو

حواشی تتلو

سیر تحولات وچرخش‌های فکری امیر تتلو خواننده جنجالی موسیقی زیر زمینی وارد فاز تازه‌ای شده است. او اخیرا در اقدامی عجیب با انتشار مطالب توهین آمیز نسبت به ساحت امام حسین (ع) بازهم در کانون توجهات قرار گرفته است.

 

امیر تتلو در سال های: 1392 و 1395 توسط پلیس داخل کشور و نهادهای امنیتی و اخلاقی بازداشت شد. آنچه که جرم او اعلام شد: ترویج فساد و فحشا بود. او همچنین به قاضی و بازپرس پرونده اش توهین کرده بود و باعث شده بود تا جرایمش سنگین تر شوند. او بار آخر در سال 1398 توسط پلیس ترکیه دستگیر شد. جرم او نقض مقررات ویزا بوده است.

 

تتلو

تتلو و پرسپولیس

امیر تتلو در روز ۲۲ مهرماه ۱۳۹۳ به‌طور سرزده به تمرین تیم پرسپولیس وارد شد و اعلام کرد می‌خواهد جای علی کریمی را در این تیم بگیرد. طبق نوشته‌های مطبوعات در روز‌های بعد اعلام شد امیر تتلو در همان روز توسط حمید درخشان سرمربی وقت پرسپولیس از تمرین این تیم اخراج شده‌است. خوردبین سرپرست تیم پرسپولیس نیز بیان کرد که محترمانه از امیر تتلو خواسته‌است که برود.

 

مسدود شدن اینستاگرام

در ۱۳ آبان ۱۳۹۷ برابر با ۴ نوامبر ۲۰۱۸ اینستاگرام اعلام کرد که حساب کاربری امیر تتلو را مسدود کرده‌است، زیرا تتلو در روز‌های پیش از آن جملاتی توهین‌آمیز علیه زنان نوشته و از هواداران مرد خود خواسته تا زنان را کتک بزنند یا به آن‌ها توهین کنند.

 

حواشی کنسرت گرجستان

تتلو در کنسرتی که در فروردین ۹۸ در گرجستان برگزار کرد، الفاظ رکیکی به کار برد که با اعتراضات گسترده ایرانیان و شهروندان گرجستانی رو به رو شد؛ اعتراضاتی که رو به روی ساختمان سفارت ایران در گرجستان نیز با تجع معترضان همراه شد.

 

امیر تتلو و محمدرضا شجریان

در سال 1396 امیر تتلو از محمدرضا شجریان انتقاد کرد و گفت: ربنای محمدرضا شجریان تکراری است که منت آن را بر سر مردم گذاشته و او نیز می ‌تواند ربنا بخواند. انتقادات تتلو با واکنش گسترده کاربران در شبکه های اجتماعی رو به رو شد و اکثر رسانه های داخلی به خصوص اصلاح طلبان به او تاختند.

 

ترانه برای انرژی هسته ای

حین مذاکرات هسته‌ای ایران و ۵+۱ در وین در ژوئیه ۲۰۱۵، ترانه‌ای با موضوع انرژی هسته‌ای از تتلو منتشر شد. در ویدئوی این ترانه، تتلو بر عرشه یک ناو نظامی ایرانی خواند که خلیج مسلح فارس حق مسلم ماست. این ترانه که با کمک نیرو‌های مسلح ایران ساخته شده، به‌عنوان پیام ارتش ایران به توافق هسته‌ای قلمداد شد. این ترانه در زمان انتشار رتبه اول جستجوی گوگلی در ایران را به خود اختصاص داد و در رسانه‌های داخل و خارج از کشور بازتاب یافت.

 

تتلو در سیاست

تتلو در انتخابات سال ۹۶ ابتدا از محمد باقر قالیباف و پس از انصراف او به نفع سید ابراهیم رئیسی، در ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ از رئیسی حمایت کرد. همچنین او در پیامی از حسن روحانی خواست از رقابت با رئیسی خودداری و کناره‌گیری کند.

تتلو سپس با رئیسی دیدار کرد و پس از بالا گرفتن موج انتقادات و مقایسه‌هایی که با شجریان هنرمند منتسب به طیف روبرو صورت می‌گرفت، در پستی در اینستاگرام خود گفت:  ربنای محمدرضا شجریان تکراری است که منت آن را بر سر مردم گذاشته و او نیز می‌تواند ربنا بخواند.

 

این اعلام حمایت تتلو از رئیسی واکنش‌های زیادی را به دنبال داشت.  علی اکبر رائفی پور در حمایت از او در نامه‌ای سرگشاده اعلام کرد که به حال تتلو غبطه میخورد، زیرا که او معیار تشخیص حق از باطل است.

 

جنجال های اینستاگرامی امیر تتلو

اظهار نظرهای تتلو در اینستاگرام همیشه جنجال به پا کرده است، او یک روز درمورد حجاب و دین حرف می زد، روز دیگر درباره اخلاق حرف می زد و گه گاهی هم به دیگر چهره های مشهور توهین می کرد. او حتی پست هایی با ماهیت نژاد گرایی منتشر می کرد که با واکنش منفی کاربران و رسانه ها رو به رو شد.

 

او در سال 1399 در یک لایو اینستاگرامی با ندا یاسی رکوردی جهانی را ثبت کرد. در سال 1397 حساب کاربری تتلو توسط اینستاگرام بلاک شد. او در پست ها و استوری های زیادی زنان را به تمسخر می گرفت و آنها را بی عقل و وسیله ای برای لذت مردان می دانست، سرانجام اینستاگرام حساب او را به طور کلی مسدود کرد.

 

او بارها در فیس بوک و اینستاگرام به دیگر چهره های مشهور تاخته است. او درگیری های لفظی زیادی با: رضا پیشرو، بهنوش بختیاری، علی کریمی، علی دایی، پیام صادقیان و حسین تهی داشته است. او همچنین در یک لایو اینستاگرامی، یاس، تهی و هیچکس را خواننده هایی نامید که دیگر در دنیای شهرت جایی ندارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها