انتقاد مربیان تیم های اروپایی از امکانات پاری سن ژرمن

امیر قطر با مسی جهان را فتح می‌کند!

خورخه سامپائولی، سرمربی تیم مارسی در کنفرانس مطبوعاتی خود در آستانه دیدار با پاری سن ژرمن ، از جذب مسی و امکانات مالی که در اختیار این تیم است ابراز تاسف کرد.

امیر قطر با مسی جهان را فتح می‌کند!

به گزارش مستقل آنلاین پایگاه خبری Get French Football News تمکن مالی تیم پاری سن ژرمن موجب انتقاد بسیاری از فوتبالی ها در اروپا شده است. این پایگاه خبری امروز نوشت:

به گزارشRMC Sport  این مربی آرژانتینی همچنین در حالی در مورد روبرو شدن با هموطن خود در لیونل مسی در روز یکشنبه صحبت کرد، که نشان می دهد از زمانی که هدایت تیم ملی آژانتین را بر عهده داشت، با مسی صحبت نکرده است.

او در این کنفرانس خبری در واکنش به بنیه مالی پاریس سن ژرمن گفت:فوتبال از نظر مالی و حتی از نظر سیاسی بسیار مهم است. اکنون می توانید کشوری را مشاهده کنید که باشگاه خریداری می کند و در نتیجه بهترین بازیکنان را خریداری می کند. این مساله کار را برای سایر تیم ها سخت می کند. امباپه ، دی ماریا ، نیمار و مسی همگی در یک تیم هستند. فقط یک کشور می تواند این کار را انجام دهد. امباپه و سایر بازیکنان ذکر شده می توانند با یک حرکت مسیر بازی را تغییر دهند.

سامپائولی با تمجید از این فوق ستاره آرژانتینی افزود:خاطرات من از مسی دیدن تمرین و حضور او در زمین است. متأسفانه من موقعیت مطلوبی نداشتم که بتوانم از آن لذت ببرم ، اما هرگز نظرم را در مورد او تغییر ندادم. او کیفیتی در بالاترین سطح داشته است ، به لطف حرفه ای بودن و فداکاری او یک بازیکن جاودانه است. تماشای بازی دوباره او بسیار لذت بخش خواهد بود ، حتی اگر دشوار باشد زیرا او می تواند هر لحظه به ما آسیب زیادی برساند.

تمیم بن حمد آل ثانی ، امیر قطر ، صاحب پاری سن ژرمن از طریق سهامداران بسته Qatar Sports Investments (QSI) این باشگاه را در سال 2011 خریداری کرد. این تصاحب PSG را به ثروتمندترین باشگاه فرانسه و یکی از ثروتمندترین باشگاه های جهان تبدیل کرد. از فصل 2019-2020 ، PSG با درآمد سالیانه 541 میلیون یورو طبق گزارش Deloitte ، هفتمین درآمد جهان را دارد و نهمین باشگاه ارزشمند فوتبال جهان با ارزش 2.5 میلیارد دلار از نظر فوربس است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها