چند نماینده‌ای که که فقط چند هزار رای آورده اند چکاره هستند که خودشان می بُرند و می دوزند؟

معلوم نیست که ۸۵ میلیون نفر جمعیت ایران چکاره هستند؟ چند نماینده که هر کدام چند هزار رای آورده اند، خودشان می بُرند و می دوزند.

چند نماینده‌ای که که فقط چند هزار رای آورده اند چکاره هستند که خودشان می بُرند و می دوزند؟

هشدار احمدی نژاد درباره نفوذی‌ها در کشور! 

 معلوم نیست که ۸۵ میلیون نفر جمعیت ایران چکاره هستند؟ چند نماینده که هر کدام چند هزار رای آورده اند، خودشان می بُرند و می دوزند. در سیاست خارجی هم که مردم اصلا نقشی ندارند 

الان هیچکس نمی داند که در سیاست خارجی چه می گذرد؟ با چه کسی داریم می جنگیم، با چه کسی داریم دوست می شویم؟ طالبان می آید و می رود و مردم هم نقشی ندارند. اگر از مردم ایران سوال کنیم که آیا موافقید ایران از طالبان حمایت کند تا بر افغانستان حاکم شود؟ چند درصد با آن موافقت دارند؟ وقتی مردم در جریان تصمیم گیری نیستند برای چه کسی دارید کار می کنید؟ اگر می خواهیم وضع کشورمان اصلاح شود، تمام اینها را باید تبیین کنیم.

شبکه دشمن در کشور ما حضور دارد و کارش را جلو می برد، بنابراین اگر ما به حضور اسرائیل در منطقه اعتراض داریم باید بدانیم که بستر بخشی از این حضور از داخل ایران آماده می شود.

مقامات کشور که هرگز برای شش یا هفت ساعت سوار ماشین ایرانی نمی شوند تا ببینند چه بلایی بر کمر و دل و روده شان وارد می آید! همین طوری حرف می زنند؛ ما دستور می دهیم که اینگونه شود! مگر دستوری است!؟ دارید ۱۲۰ درصد در جیب خودروسازها می ریزید! اینها هم یک باندی می شوند که اجازه نمی دهند شما سیاست را عوض کنید!/دولت بهار

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها