بهنوش طباطبایی کیست؟ + فیلم و عکس

بهنوش طباطبایی همسر سابق مهدی پاکدل است و او در فیلم های سینمایی مهمی ایفای نقش کرده است ویدیوی دیده نشده از رقص جنجالی بهنوش طباطبایی برای تمرین تئاترش را در این صفحه ببینید .

بهنوش طباطبایی کیست؟ + فیلم و عکس

بهنوش طباطبایی  بازیگر سینما و تلوزیون است . بهنوش طباطبایی همسر سابق مهدی پاکدل است و او در فیلم های سینمایی مهمی ایفای نقش کرده و نظر منتقدین را به خود جلب کرده است . ویدیویی از تمرین جنجالی تئاتر بهنوش طباطبایی را در ادامه ببینید : 

رقص نامتعارف بهنوش طباطبایی بعد از طلاق + فیلم لورفته

 

زندگینامه و کارنامه هنری بهنوش طباطبایی

 

نام : بهنوش

 

 

 

نام خانوادگی: طباطبایی

 

تاریخ تولد : 27 اردیبهشت 1360 در تهران

 

تحصیلات : لیسانس کامپیوتر

 

پیشه : بازیگر

 

سالهای فعالیت : از سال 1377 تاکنون

 

از تولد تا زندگی شخصی و تحصیلات بهنوش طباطبایی

 

بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 27 اردیبهشت ماه 1360 در یوسف آباد تهران متولد شد.

 

بهنوش طباطبایی

 

کودکی بهنوش طباطبایی

 

بهنوش طباطبایی

 

عکس بانمک بهنوش طباطبایی در کودکی

 

خانم بازیگر که از دوران کودکی به بازیگری علاقه مند بود تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس در رشته مهندسی کامپیوتر ادامه داد و دوره بازیگری را در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذراند.

 

بهنوش طباطبایی و خواهرش

 

بهنوش طباطبایی و خواهرش تینوش

 

بهنوش طباطبایی خواهری به تینوش دارد و دو خواهرزاده دارد که علاقه زیادی به آنها دارد. تصویری از پدر و مادر بهنوش طباطبایی با لباس کردی در صفحه خانم بازیگر به اشتراک گذاشته شده است.

 

پدر و مادر بهنوش طباطبایی

 

پدر و مادر بهنوش طباطبایی با لباس کردی

 

ماجرای ازدواج و جدایی بهنوش طباطبایی

 

بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل یکی از زوج های هنرمندی بودند که زندگی مشترکشان بعد از چند سال به جدایی انجامید. آشنایی این دو هنرمند به سال 85 و بازی در فیلم مصائب دوشیزه بازمیگردد.

 

این زوج هنرمند اسفندماه سال 89 زندگی مشترکشان را آغاز کردند اما این زندگی چند سالی بیشتر دوام نیاورد و این زوج سال 95 خبر جدایی شان را رسانه ای کردند.

 

بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل

 

مهدی پاکدل همسر سابق بهنوش طباطبایی

 

آغاز بازیگری بهنوش طباطبایی در سینما و تلویزیون

 

بهنوش طباطبایی بازیگری را از سال 77 با مجموعه تلویزیونی یونس آغاز کرد و با بازی در سریال های مختلف تلویزیونی در میان مردم شناخته شد. این بانوی هنرمند بعد از بازی در سریال یونس در سریال های مختلفی ایفای نقش کرد اما بازی در سریال هایی چون مسافری از هند، عشق گمشده، پیله های پرواز،گلهای گرمسیری، در مسیر زاینده رود و میکائیل بیش از پیش در میان مردم شناخته شد.

 

بهنوش طباطبایی

 

بهنوش طباطبایی در سریال مسافری از هند

 

مصائب دوشیزه و پسران آجری اولین فیلم های سینمایی بهنوش طباطبایی در سال 85 هستند که مقدمه ای برای بازی های بعدی او در دنیای هنر بودند.

 

بازیگران پسران آجری

 

بهنوش طباطبایی در فیلم پسران آجری

 

مهراوه شریفی یا جرقه بازیگری بهنوش طباطبایی

 

بهنوش طباطبایی بازیگر سرشناس این روزها سینما و تلویزیون از دوران کودکی به بازیگری علاقه مند شد و در واقع با دیدن مهراوه شریفی نیا جرقه بازیگری در وجودش زده شد.

 

مهراوه شریفی نیا همکلاسی دوران ابتدایی بهنوش طباطبایی بود و بهنوش با دیدن جذابیت های بازیگری مهراوه و عکس هایی که او به همکلاسی هایشان نشان میداد به بازیگری علاقه مند شد و این تصمیم مهم را برای ورود به دنیای بازیگری در همان دوران کودکی گرفت.

 

بهنوش طباطبایی و مهراوه شریفی نیا

 

همبازی شدن بهنوش طباطبایی و مهراوه شریفی نیا در نمایش مری پاپینز

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها