رانندگان تاکسی در اراک به این روش سرکیسه شدند

سارق جوانی که با جلب اعتماد رانندگان تاکسی اقدام به سرقت از آنان در شهرستان اراک کرده بود، دستگیر شد.

رانندگان تاکسی در اراک به این روش سرکیسه شدند

سردارحسن مفخمی شهرستانی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از راننده‌های تاکسی از سوی یک جوان شیک پوش در اراک بلافاصله موضوع به صورت مخصوص و هدفمند از سوی مأموران انتظامی این شهرستان پیگیری شد.

این مقام عالی انتظامی افزود: مأموران بعد از تحقیقات فنی از مال باختگان دریافتند که سارق در ابتدا به عنوان مسافر سوار تاکسی شده و بعد از جلب اعتماد رانندگان و به بهانه اینکه کارت عابر بانکی خود را در منزل جا گذاشته و هیچ گونه پولی برای خرید لوازم مورد احتیاج خود ندارد، کارت عابر بانکی آن‌ها را به همراه رمز ورود کارت‌ها گرفته و به رانندگان اینگونه بیان می‌کرده است که در اولین فرصت، بعد از بازگشت به مقصد، پول دریافتی را به همراه کرایه به حساب آن‌ها واریز خواهد کرد.

او ادامه داد: شگرد حرفه‌ای این سارق جوان به این شکل بوده است که بعد از گرفتن کارت بانکی رانندگان تاکسی ، در معرض دید آن‌ها وارد یک مجتمع تجاری می‌شده و بعد از درب دیگر آن که در معرض دید رانندگان نبوده از صحنه جرم متواری می‌شده است.

این مقام ارشد انتظامی در استان مرکزی بیان کرد: بعد از بررسی محل‌های وقوع سرقت، هویت اصلی سارق به دست آمد و بعد از هماهنگی با دستگاه قضائی، سرانجام مأموران انتظامی کلانتری ۱۸ شهرستان اراک، با انجام عملیاتی غافلگیرانه، موفق به دستگیری سارق شدند.

سردار مفخمی شهرستانی در انتها عنوان کرد: سارق که با مشاهده مستندات قانونی در تحقیقات مأموران انتظامی، چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت، در نهایت به سرقت ۳ دستگاه گوشی همراه و ۲۰۰ میلیون ریال وجه نقد در قالب ۲۰ فقره سرقت از رانندگان تاکسی‌ها در شهرستان اراک و فروش اموال سرقتی به دیگر همدستش اعتراف کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها