فیلم همسر جدید پیمان در ساحل

مستقل آنلاین: میترا ابراهیمی همسر پیمان قاسم خانی که در اسپانیا زندگی می کنند و به تازگی هم فیلمی از ورزش او بدون حجاب منتشر شده است.

فیلم همسر جدید پیمان در ساحل

به گزارش مستقل آنلاین به نقل از شایا نیوز، پیمان قاسم خانی بازیگر، نویسنده و کارگردان مطرح سینما و تلوزیون می باشد که پس از 24 سال زندگی مشترک با بهاره رهنما بازیگر پر حاشیه اینستاگرام طلاق گرفته و از هم جدا شدند.

آقای همه فن حریف سرانجام پس از حدود 5 سال زندگی مجردی، با میترا ابراهیمی ازدواج کرد. این زوج مدتی به دلیل فاصله سنی 24 ساله بسیار جنجالی و خبرساز شده بودند اما کم کم این موضوع هم برای کاربران عادی شد.

وی نیز از هنر دور نیست. وی فارغ التحصیل رشته روانشناسی بالینی است اما در زمینه هنری نیز به حرفه ی کارگردانی مشغول است و از او به عنوان یک مستند ساز حرفه ای یاد می کنند. وی در کل شخصیت بی حاشیه ای دارد اما به تازگی ویدیویی از خانم دکتر منتشر شده که در کنار ساحل بدون حجاب در حال ورزش هستند.

میترا ابراهیمی این روزها به همراه پیمان قاسم خانی در اسپانیاست و ظاهرا در حال ادامه تحصیل نیز هستند. و جالب اینجاست که شایعاتی درباره حضور مارال فرجاد و مهراب قاسم خانی هم به همراه آنها منتشر شده است.

ابراهیمی در مصاحبه ای اینستاگرامی به حواشی پرداخت که به دنبال انتشار خبر ازدواجش با پیمان قاسمخانی برای وی رقم خورد.

همسر پیمان قاسم خانی در این مصاحبه گفت: اولین باری که شایعه ی ازدواج آن ها منتشر شد بسیاری در فضای مجازی به او تهمت زدند عامل جدایی پیمان قاسمخانی از همسر سابقش بهاره رهنما بوده است. او درباره ی این شایعه اینگونه توضیح داد:

«اولین باری که پیمان را دیدم به سال ۹۵ برمی گردد. ما دوست مشترکی داریم که دوستدار حیوانات است و از هنرمندان مختلف برای حمایت از حیوانات دعوت می کند. با خیلی از هنرمندان اینگونه آشنا شدم و پیمان هم یکی از همان ها بود. پیمان هم علاقه ی زیادی به حیوانات دارد. اولین باری که دیدمش یک سال و نیم از طلاقش می گذشت. آن زمان هم اتفاق خاصی بینمان نیفتاد. قبل از آن فقط کارهایش را دیده بودم و شناختی از او نداشتم.»

میترا ابراهیمی

«این تهمتی که زدند نه در شأن من و پیمان است نه در شأن خانواده هایمان. دائم می گفتند همسر سابق پیمان همیشه از نقش یک دختر جوان در طلاقش گفته. در صورتی که ایشان هیچوقت چنین حرفی نزدند. ویدئویی هست که در آن خانم رهنما درباره ی مسأله ی خیانت و ورود دختران جوان به زندگی مردان متأهل صحبت می کنند.

اما وقتی مصاحبه کننده از ایشان می پرسد که آیا خودشان هم چنین تجربه ای داشتند می گویند نه برای خودشان چنین اتفاقی نیفتاده اما چون در حوزه ی زنان فعالیت دارند درباره ی این مسأله صحبت می کنند. خودم هم چون این شایعات به گوشم خورده بود قبل از ازدواج با پیمان درباره ی این ویدئو جستجو کردم و دیدم اصل ماجرا این است.» 

میترا ابراهیمی

 

منبع: شایا نیوز
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها