بهترین سرمایه‌گذاری تاسیس نیروگاه خورشیدی است

امروزه در دنیا ساخت و توسعه نیروگاه‌های خورشیدی تبدیل به یک فیلد تجاری و محیط زیستی شده که دولت‌های مدرن با ارائه‌ی تسهیلات و تخفیف در مالیات‌ها، به گسترش و بهره‌برداری از آن یاری می‌رسانند. در ایران‌نیز این نیروگاه‌ها توسط بخش خصوصی اجرا می‌شود.

بهترین سرمایه‌گذاری تاسیس نیروگاه خورشیدی است

توسعه‌ی انرژی‌های پاک دنیا را به سمت بهره‌برداری از انرژی خورشیدی برده و با افزایش گرمایش جهانی و تغییرات اقلیمی تنها راه پیش روی بشر تولید انرژی ارزان قیمت و بدون آلودگی است‌.

سولار سپهر

در ایران نیز بخش خصوصی در این حوزه سرمایه‌گذاری کرده و به نتایج قابل توجهی رسیده است. از حیث افزایش بازدهی و استفاده‌ی مفید از نقدینگی برای اقشار متوسط جامعه، یکی از بهترین سرمایه گذاری‌ها در کشورمان تاسیس نیروگاه خورشیدی است. از آنجا که برق تولیدی توسط دولت خریداری می شود و قرار داد خرید تضمینی ۲۰ ساله منعقد می‌شود، این پروژه‌ها امنیت اقتصادی بهره‌برداران را تامین می‌کند. از شرکت‌های شناخته شده و خوشنام این حوزه که پروژه‌های متعددی را در کشور اجرا کرده شرکت کنترل سازان سپهر (سولار سپهر) می‌باشد. کلیه تجهیزات این شرکت دارای گارانتی می‌باشد، به همین سبب با گذشت زمان در سرمایه ثابت تاسیسات کاهش و نقصان به وجود نمی‌آید. از نگاه سرمایه‌گذار نکته مهم این است که درآمد سالیانه افزایش پیدا می‌کند و افزایش‌ها در قرارداد تضمینی ۲۰ ساله قید می‌شود. با توجه به متراژ و وسعت پروژه افرادی هستند که ماهیانه چند صد میلیون تومان درآمد دارند. با احتساب این موارد و همچنین مشکلات تحریم و بحران تغییرات اقلیمی، بهترین نقطه برای سرمایه‌گذاری آتی شرکت‌ها و خانوارها، سرمایه‌گذاری روی پروژه‌های نیروگاه انرژی خورشیدی می‌باشد.

جهت اطلاعات بیشتر در خدمت شما هستیم:

تلفن‌های شرکت سولار سپهر: ۰۲۱۲۲۴۸۸۶۱۵ ۰۹۱۲۰۳۲۷۷۶۲

آدرس سایت:

www.solarsepehr.ir 

رپرتاژ

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها