زمان اجرای طرح ترافیک تهران +جزئیات

عالی گفت: در حال حاضر طرح‌های ترافیکی پایتخت (طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا) از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶ اجرا می‌شوند.

زمان اجرای طرح ترافیک تهران +جزئیات

به گزارش مستقل آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، على عالى مدیر روابط عمومى معاونت حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری تهران اظهار کرد: به رقم انتشار اطلاعیه‌هاى متعدد در خصوص نحوه اجراى طرح ترافیک و حتى اطلاع رسانى از طریق سایت " تهران من" همچنان شهروندان بسیارى در این خصوص اظهار بی اطلاعى می‌کنند، از این رو بار دیگر اعلام می‌کنیم از روز هفدهم خرداد ٩٩، طرح‌های ترافیکی (طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگى هوا) در پایتخت از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶ برقرار است.

به گفته مدیر روابط عمومى معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با توجه به تماس شماری از شهروندان گرامی، مجددا تأکید می‌شود؛ یکبار خروج از محدوده طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگى هوا از ساعت ١٤.٣٠ رایگان خواهد بود.

عالى با بیان اینکه در روز‌های پنجشنبه نیز صرفاً طرح کنترل آلودگی هوا و از ساعت ٨.٣٠ تا ١٣ اجرا می‌شود، تأکید کرد: تغییر ساعت اجراى محدوده طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگى هوا صرفاً جهت رفاه حال شهروندان و کارمندان صورت گرفته است که ترددشان در محدوده هاى فوق مشمول عوارض نشود.

وی افزود: شهروندان محترم می‌توانند برای دریافت اخبار و اطلاعات بیشتر در خصوص طرح ترافیک به سامانه تهران من به نشانی my.tehran.ir مراجعه کرده، یا با شماره ١٣٧ کد ٥ تماس بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها