روناک یونسی در کنار همسرش + عکس و بیوگرافی

روناک یونسی بازیگر ایرانی را در کنار همسرش محسن میری مشاهده می کنید.

روناک یونسی در کنار همسرش + عکس و بیوگرافی

روناک یونسی متولد 1359، تهران بازیگر سینما و تلویزیون دیپلم گرافیک و فوق دیپلم عکاسی و لیسانس طراحی صنعتی دارد

روناک یونسی  بازیگر سینما و تلوزیون که چندی پیش به کانادا رفته است و حاشیه های زیادی را برای خود درست کرده است

روناک یونسی در سال 91 با محسن میری ازدواج کرده است .

روناک یونسی و همسرش 2 بچه دارند .

عکس جنجالی و بی حجاب روناک یونسی را در زیر می بینید : 

خبرداغ : جنجال انگشتر ست سحر قریشی و مهدی طارمی! + عکس

 

عکسهای روناک یونسی و همسرش در آمریکا

روناک یونسی با انتشار تصاویری از سفرش به آمریکا با هوادارانش از ایالات متحده درد و دل کرد.

سلام دوستان مهربونم!

می خوام باهاتون درد و دل کنم.

اونایی که من رو می شناسن می دونن که به قضاوت دیگران در مورد خودم اهمیت نمی دم،و همیشه چند چیز برام مهم بوده:

زندگی، همسرم و فرزندم!

حسّ خوبم رو مدیون مسئولیت همسری و مادری می دونم و بابت این مسأله خدا رو شکر می کنم.

.

مدتی هست که من و محسن و مهرسام، به خارج از ایران مسافرت اومدیم و حسابی جاتون رو خالی کردیم.

متأسفانه این چند وقته از برخی عزیزان همیشه در صحنه، حرف هایی تلخ در کامنت ها شنیدم که باعث شد این پست رو بگذارم و خیال باطلشون رو کات کنم.

.

واقعیتش من خودم رو به یک اصل مهم متعهد کردم:

"مهربان باشم و قضاوت نکنم!"

توصیه م به شما هم همینه.

چون با قضاوت، صمیمیت و مهربونی از بین آدم ها می ره، و نفرت و فاصله جایگزین می شه!

آدم هایی که مدام به خودشون اجازه می دن هر حرفی بزنن، همیشه تنها می مونن!

.

خواستم بگم:

من به خاطر داشتن خانواده خوبم(همسر و فرزندم) خودم رو خوشبخت می دونم و دوست دارم دعا کنید همه زندگی ها و خانواده ها این حس رو لمس کنند!

خلاصه اینکه :

دوست دارم زندگی رو

ارادتمند همه تون

مهربان باشیم

روناک یونسی و همسرش در آمریکا

روناک یونسی و پسرش در ایالات متحده

 

زندگی خصوصی روناک یونسی 

 روناک یونسی متولد 1359، تهران بازیگر سینما و تلویزیون دیپلم گرافیک و فوق دیپلم عکاسی و لیسانس طراحی صنعتی دارد.بازی متفاوت یونسی درفیلم تحسین شده روزروشن حسین شهابی، روی دیگری ازتواییهای این بازیگرسینما رابه نمایش گذاشته است.

 روناک یونسی

روناک یونسی بازیگر زن ایرانی

یونسی دو سال پیش با یکی از با سابقه ترین و البته مطرح ترین مدل های ایرانی، یعنی محسن میری ازدواج کرد. ازدواجی که ماحصل آن مهرسام 7 ماهه است و این دو هنرمند با اخلاق، این روزها لذت پدر و مادر بودن را زیر زبان های خود حس می کنند. روناک یونسی از داستان ازدواجش، مهرسام و... می گوید. این شما و این صحبت های جالب روناک یونسی.

 محسن میری

روناک یونسی و همسرش 

شما در «رستگاران» خوش درخشیدید و به ستاره آن روزهای تلویزیون تبدیل شدید، اما بعد از این سریال، از تلویزیون فاصله گرفتید. دلیل این فاصله چه بود؟

... وقتی یک اتفاق خوبی برای بازیگر می افتد و نقشی که بازی کرده دیده می شود، متاسفانه در ادامه مسیر کاری، مدام پیشنهادهایی شبیه به همان نقش به دستش می رسد. این درحالی است که هر بازیگری، توانایی های متفاوتی دارد و به نظرم لزومی ندارد یک نقش را چند بار تکرار کند. من چون حس کردم توانایی هایم در زمینه بازیگری بیش از این است و می توانم نقش های مختلف را تجربه کنم، یک مقدار فاصله گرفتم تا بتوانم نقش های متفاوتی را بازی کنم.

 روناک یونسی در رستگاران

روناک یونسی بازیگر

 این فاصله گرفتن منجر به کم کاری و شاید هم فراموشی می شود، از این موضوع هراسی نداشتید؟

 ... بعد از رستگاران کم کار نشدم، بلکه گزیده کار شدم و سعی کردم کارهایی را قبول کنم که دوست شان دارم و نقش هایی را بپذیرم که پیش از این تجربه نکرده بودم. مثل سریال سقوط آزاد که یک نقش کاملاً منفی و اکشن را بازی کردم یا سریال خانه بی پرنده که نقش یک دختر سرکش و از طبقه متوسط جامعه را تجربه کردم. فکر می کنم در این سال ها به اندازه کار کرده ام و معتقدم اینکه بازیگر به طور همزمان سر چند کار باشد و در شبکه های مختلف تلویزیونی مدام دیده شود، اتفاق خوشایندی نیست.

عکس روناک یونسی

روناک یونسی

«نیلی تر از مهتاب» عنوان سریالی بود که بعد از مدت ها شما را به «شبکه سه» آورد، چی شد که بازی در این سریال را قبول کردید؟

 ... راستش حضورم در این سریال یک مقدار عجیب و البته شخصی بود. همانطور که می دانید سال گذشته فرزندم (مهرسام) به دنیا آمد. در بیمارستان مشکل کوچکی برای پسرم به وجود آمد که من خیلی ناراحت شدم و نمی توانستم قبول کنم مشکلی برای فرزندی که 9 ماه منتظرش بودم، ایجاد شود. همانجا این بچه را نذر امام رضا(ع) کردم. خوشبختانه بعد از انجام آزمایش ها، متوجه شدیم که مشکل برطرف شده و خطری مهرسام را تهدید نمی کند.

بعد از مدتی که مهرسام بزرگ تر شد، نیلی تر از مهتاب به من پیشنهاد شد که داستانش شبیه به قصه خودم بود و با حساب و کتاب های خودم حس کردم این سریال برایم یک نشانه است و به همین دلیل قبول کردم که در این مجموعه تلویزیونی بازی کنم.

از داستان ازدواج تان برای مان بگویید.

... ما در سریال سقوط آزاد با یکدیگر همکاری داشتیم که همانجا با هم آشنا شدیم. این آشنایی تبدیل به آشنایی خانوادگی و در نهایت ازدواج ما شد. حدود دو سال پیش هم زندگی مشترک مان را آغاز کردیم.

 روناک یونسی و همسرش

محسن میری و همسرش خانم یونسی

 آنقدر از زندگی مشترک راضی هستید که به دوستان تان پیشنهاد کنید ازدواج کنند؟

... خدا را شکر من از زندگی ام راضی ام، اما ازدواج، مقوله ای نیست که توصیه شود، بلکه باید برای افراد پیش بیاید. پیشنهاد من این است که اگر کسی در زندگی شما هست که از نظر فکر، اعتقاد و دیدگاه به شما نزدیک است، خیلی زیباتر است که با هم ازدواج کنید. در ازدواج آرامشی است که در هیچ رابطه ای وجود ندارد.

 روناک یونسی بعد از گذشت دو سال از آغاز زندگی مشترک احساس خوشبختی می کند؟

 ... بله، همسر مهربان و خوبی دارم که کاملاً مرا درک می کند و یک پسر کوچولوی ناز دارم که به اندازه دنیا دوستش دارم. این یعنی تمام خوشبختی.

 روناک یونسی و همسرش

زندگی خصوصی روناک یونسی

 بازیگران خانم می ترسند، مادر شدن به فعالیت شان در سینما و تلویزیون لطمه بزند. شما از این موضوع نترسیدید؟

 ... کار در زندگی انسان نقش مهمی دارد و جزو اولویت هاست، اما به نظر من، زندگی شخصی برای هر انسانی در اولویت است. برای هر خانمی، در یک سن مشخص، مادر شدن خیلی مهم است و در روحیه اش اثر مثبت می گذارد. من تصمیم خودم را گرفته بودم و دوست داشتم مادر شوم، خدا هم این لطف را در حق من انجام داد و مهرسام را به من بخشید. شاید مادر شدن یک مقدار مشغله های انسان را زیاد می کند، اما این مشغله ها آنقدر شیرین و دوست داشتنی است که ناراحت کننده نیست.

«مهرسام» برای من، محدودیتی ایجاد نکرده که به کارم لطمه بزند، اما حس مادر بودن آنقدر شیرین است، که اگر محدودیتی برایم ایجاد می شد، باز هم، مهم نبود. باید به این موضوع اشاره کنم که مهرسام برای من از هر کاری مهم تر است و اگر قرار باشد بین کارم و پسرم یکی را انتخاب کنم، قطعا «مهرسام» را ترجیح خواهم داد.

 روناک یونسی و پسرش

روناک یونسی و پسرش

مهرسام یعنی چی؟

 ... این اسم به معنای «پسر خورشید» است. مهرسام مهرماه به دنیا آمد و از آنجایی که دوست داشتم یک اسم ایرانی برای پسرم انتخاب کنم، این اسم را انتخاب کردیم. از طرف دیگر این اسم با فامیلی اش یعنی «میری» هم تناسب دارد.

از همسرتان برای مان بگویید. فکر می کنم آقای میری یکی از افراد باسابقه در زمینه مدلینگ هستند، اینطور نیست؟

... محسن یکی از قدیمی ترین کسانی است که در عرصه مدلینگ فعالیت داشته و دارد. دعوتنامه های زیادی هم برای فعالیت در خارج از کشور به دستش رسیده، اما همیشه دوست داشته در کشور خودش کار کند.

 متاسفانه چون بحث مدلینگ در ایران جامع و تعریف شده نیست، با مشکلاتی هم روبه رو بود، که خوشبختانه، اسفند سال گذشته، ایشان به همراه چندتن از همکاران شان در تالار وحدت به صورت رسمی برنامه اجرا کردند. البته ایشان به جز موضوع مدلینگ، مربی تغذیه و بدنسازی نیز هست و دستی هم در کار بازیگری دارد. معاش مان هم از یک طریق دیگر است و ایشان مشغول کار آزاد هم هستند.

 روناک یونسی و پسرش

مهرسام پسر روناک یونسی

 و مهرسام قرار است مدل شود یا بازیگر؟

 ... مهرسام یک مدل خیلی خوب می شود که بازیگر هم هست (خنده).

 ازدواج شما و آقای میری، روزی به پررنگ تر شدن وجه بازیگری ایشان خواهد انجامید؟

... قرار نیست ما چنین کاری برای یکدیگر انجام دهیم. برای من اولویت بازیگری است و برای محسن مدلینگ! خوشحال می شویم که دوباره با هم همکاری داشته باشیم اما فکر نمی کنم اتفاقی که می گویید بیفتد. محسن از نظر فیزیکی و ظاهری، جذابیت لازم را دارد و توانایی خوبی هم در زمینه بازیگری دارد و به صورت مستقل به خودش پیشنهاد بازیگری می شود و نیازی نیست من او را معرفی کنم.

بیوگرافی روناک یونسی

  • نام:روناک
  • نام خانوادگی:یونسی
  • تاریخ تولد:9 دی 1359
  • محل تولد:تهران
  • پیشه:بازیگر
  • همسر:محسن میری
  • فرزندان:مهرسام، مهراز

روناک یونسی و همسرش

زندگینامه روناک یونسی

-------------------------

زندگی شخصی روناک یونسی

روناک یونسی دی ماهی است و در سال 1359 در تهران متولد شده ، او بازیگر سینما و تلویزیون میباشد. خانم یونسی دیپلم گرافیک و فوق دیپلم عکاسی و لیسانس طراحی صنعتی دارد.

دوران کودکی روناک یونسی

خاطرات زیادی از دوران کودکی خود ندارد، به جز اینکه بسیار شیطون بوده و خرابکاری زیاد می کرده، اما از آنجا که مادرش شاغل بود، مراقبت از خواهرانش را همیشه برعهده داشته به همین دلیل از کودکی شخصیت استقلال طلبی در او به خوبی نمایان بوده ضمن اینکه خانه داری و آشپزی را از همان روزهای نوجوانی به خوبی فراگرفته است. او با اینکه شیطون و پر شر و شور بوده اما بچه درسخوانی هم بود. معمولا بابت یک موضوع، جلوی دفتر دبیرستان می ایستاد، اما چون شاگرد زرنگ بوده، از خطایش چشم پوشی می کردند. می گوید:به خاطر تقلبی که در امتحان به دوستم رسانده بودم، سه روز اخراج شدم و نمره ام صفر شد.

زندگی روناک یونسی

زندگی شخصی روناک یونسی

ازدواج و همسر روناک یونسی

یونسی سال 1391 با محسن میری، یکی از مدل های ایرانی، ازدواج کرد و دارای دو پسر به نام های مهرسام و مهراز می باشد.روناک یونسی سال ٩١ با محسن میری، یکی از مدل های ایرانی که تجربه همکاری با او در سریال سقوط آزاد را داشت ازدواج کرد. مهرسام اولین پسر روناک یونسی است و مهراز دومین پسر روناک یونسی شهریورماه سال 96 متولد شد.

محسن میری مدلینگ معروف

محسن میری متولد 20 آبان 1364 در تهران، مدل و بازیگر است. او یکی از قدیمترین کسانی است که در عرصه مدلینگ فعالیت داشته و دارد دعوت نامه های زیادی هم برای فعالیت در خارج از کشور به دستش رسیده اما همیشه گفته دوست دارد در کشور خودش کار کند.

عکس های روناک یونسی

عکس روناک یونسی

معنی اسم پسر روناک یونسی

مهرسام به معنی پسر خورشید است و بدلیل اینکه در مهر ماه بدنیا آمده تصمیم گرفته یک نام ایرانی زیبا که همان مهرسام باشه برایش انتخاب کنند خانوم یونسی در مورد سوالی که مهرسام دوست دارد بازیگر شود یا مدل میگوید :او یک مدل خیلی خوب میشود که بازیگراست.

شغل مورد علاقه روناک یونسی

دوست داشتم معلم می شدم چون تجربه این کار را هم دارم. در سال های قبل از فارغ التحصیلی ام چون گرافیک خوانده بودم و در دانشگاه هنر تحصیل می کردم، در یک دبستان پسرانه به مدت دو سال معلم خطاطی – نقاشی بودم و فکر می کنم بهترین سال ها و زیباترین احساسات را در آن دوره تجربه کردم.

شوهر روناک یونسی

روناک یونسی در کنار همسرش

نحوه بازیگر شدن روناک یونسی

به مانند اکثر بازیگرا به پیشنهاد دوستش درتست یک فیلم، علارغم میلش عکس میفرستند سپس با اینکه هیچ انتظاری نداشت فردای اون روز با او تماس می گیرند و در روز تست بعنوان بازیگر فیلم گرگ و میش در سال 1385 بعنوان نقش اصلی انتخاب میشود همین درخشش او بود که برای بازی در سریال رستگاران سال 88 بعنوان نفر اول انتخاب شد که وی را به شهرت رسانید.

فیلم های روناک یونسی

فیلم ها و فعالیت های حرفه ای روناک یونسی

فیلم های سینمایی روناک یونسی

سینمایی های روناک یونسی

  • روز روشن (1391)
  • عقاب صحرا (1391)
  • کوچه ملی (1389)
  • به هدف شلیک کن (1387)
  • منفی هجده (1386)
  • ارتفاع 6/45 (1385)
  • گرگ و میش (1385)
  • بومرنگ

بازی های روناک یونسی

سریال ها و سینمایی های روناک یونسی

سریال های تلویزیونی روناک یونسی

  • آخرین بازی (1393)
  • سقوط آزاد (1390)
  • رستگاران (سیروس مقدم، 1388)
  • موج و صخره (مجید صالحی، 1390)
  • آخرین بازی (1393)
  • خانه بی پرنده (1389)
  • بوی غریب پاییز(1382)

روناک یونسی عکس

بیوگرافی و عکس های روناک یونسی

شبکه خانگی روناک یونسی

  • آسپرین

گفتگو با روناک یونسی

 نحوه ورودتان به دنیای بازیگری با کدام فیلم و به چه صورت بوده است؟

- با فیلم گرگ و میش ساخته آقای جعفری برای اولین بار وارد عرصه بازیگری شدم.

روناک یونسی مصاحبه

گفتگو با روناک یونسی بازیگر

در بین کاهایی که تاکنون انجام داده اید کدام را بیشتر دوست دارید و آن کار نقطه عطف کارهای تان می دانید؟

- تمام کارهایی که تا الان انجام دادم انتخاب های خودم بوده و از بین چندین کار هر کدام را در آن مقطع زمانی انتخاب کرده ام و دلیل انتخاب نقش هایم هم این بوده است که من با آدمی که قرار بوده نقشش را بازی کنم همراه شدم، به همین دلیل همه شان را دوست دارم و همانطور که همه می گویند اثر هنری هر فردی مثل فرزندانش می ماند و نمی تواند بین شان فرق بگذارد، برای من هم مصداق پیدا می کند.

تمام نقش هایی را که بازی کردم چه آن زمان که انتخاب شان کردم و چه اکنون دوست شان دارم اما تفاوت در بین این نقش ها می تواند به این برگردد که بعضی هاشان را مخاطب بیشتر دوست داشته اما برای من یکسان است.

روناک یونسی در عروسی محسن مسلمان

مهدی طارمی و محسن میری و روناک یونسی در عروسی محسن مسلمان

با توجه به اینکه سه حوزه تلویزیون، سینما و تئاتر را تجربه کردید جنس کدام یک به شما نزدیکتر است و در اولویت انتخاب های تان است؟

- به عقیده شخصی من برای یک بازیگر خیلی نباید تفاوت کند که مدیومی که در آن کار می کند، تئاتر، سینما یا تلویزیون است. و هر مدیومی که بتواند بستری برای خلق کردن و جولان دادن بازیگر در نقشش ایجاد کند می تواند دوست داشتنی باشد. کار خوب، خوب است و مدیومش فرق نمی کند و من هر سه مدیوم را دوست دارم.

گویا شما کارت مربیگری بدنسازی دارید، آیا در این حوزه فعالیت می کنید؟

- بله، به علت علاقه شخصی ام به این ورزش آشنایی با این رشته ورزشی و به دلیل تخصص همسرم در آن، من هم حدود شش سال است به صورت پیگیرانه این ورزش را انجام می دهم. وقفه ای هم به علت بچه دار شدنم در بین آن ایجاد شد ولی بعد از آن دوباره مجدانه آن را انجام دادم و شرایطی مهیا شد که دیدم می توانم مدرکی هم در این زمینه داشته باشم، در کلاس های فدراسیون شرکت کردم و با توجه به دوره هایی که گذراندم توانستم این مدرک را بگیرم.

خیلی نمی توانم بگویم تخصصی این کار را انجام می دهم و باشگاه تاسیس کرده ام اما در تصمیمات آتی ام هست که در این زمینه تخصصی فعالیت کنم.

گفتگو با روناک یونسی

مصاحبه با روناک یونسی بازیگر

به غیر از بدنسازی ورزش دیگری هم هست که پیگیر آن باشید؟

- من قبل از این و سال های قبل ورزش بسکتبال را خیلی پیگیری می کردم و زیاد دوست داشتم اما به دلیل بیماری نتوانستم بسکتبال را ادامه دهم و بعد از آن کمرنگ شد. در دوره ای یکسری از ورزش های رزمی را کار می کردم چون با روحیاتم جور در می آمد و مورد علاقه ام بود.

اما فعلا و از پنج، شش سال گذشته، فیتنس و تناسب اندام ورزش مورد علاقه ام است ولی دوچرخه سواری هم بسیار دوست دارم و تا جایی که بشود انجام می دهم.

میانه تان با آشپزی چطور است؟

- بسیار خوب، به گفته اطرافیان، دوست ، آشنا و خانواده دستپخت من بسیار خوشمزه است، دلیلش را نمی دانم و خودم هم این واقعیت را نمی فهمم! اما به آشپزی به چشم یک هنر نگاه می کنم، چون در آن خلاقیت دخیل است، در آشپزی یکسری فرمول دخیل است اما هر کسی می تواند فرمول ها را دستکاری کند، ابداع کند و خلاقیتی به خرج دهد و یک غذای جدید درست کند این یعنی به عقیده من کار هنرمندانه انجام دادن و به چشم یک هنر به آشپزی نگاه کردن.

صبح که از خواب بلند می شوم بعد از رسیدگی به کارهای خانه و خانواده ام و کوچولویی که دارم پلان بعدی من رسیدگی به غذاست و من این کار را دوست دارم و با لذت انجام می دهم و زمانی هم که میهمان دارم همیشه سعی می کنم غذاهای متنوع درست کنم برای باب سلیقه هر کدام از میهمانانم که تا حدودی آشنایی دارم، چون آشپزی را دوست دارم و به نظرم کار بسیار خوبی است.

روناک یونسی و محسن میری

محسن میری همسر روناک یونسی در کنار او

بهترین غذایی که می پزید کدام است؟

- من با توجه به نظرسنجی ای که از بین کسانی که دستپخت مرا خورده اند، کرده ام یک غذا نیست. من دو، سه غذا را خیلی خوب درست می کنم که قیمه بادمجان، خورشت کرفس و انواع ته چین است.

کدام غذا را خودتان بیشتر از همه دوست دارید؟

- غذای مورد علاقه خودم قیمه بادمجان است.

اهل سفر کردن هستید یا نه و آخرین سفر که در داخل ایران انجام داده اید به کجا بوده؟ انتخاب بعدی برای سفرتان کجاست؟

- زیاد اهل سفر رفتن هستم و آخرین سفر داخلی ام به بندرعباس بوده است. من خیلی از جاها هست که نرفتم و اگر بخواهم بروم انتخابم به آنجاهاست اما در میان جاهایی که رفته ام و دوست دارم و به من خیلی خوش گذشته شیراز است.

روناک یونسی

علاقه روناک یونسی به آشپزی

از میان غذاهای محلی نقاط مختلف ایران کدام غذا را بیشتر دوست دارید؟

مرغ ترش. اصلیت ما به شمال برنمی گردد اما مادرم دستور پخت این غذا را دارد و بسیار خوب آن را درست می کند، به شمال هم هر وقت سفر می کنم دنبال جایی می گردم که در آنجا مرغ ترش بخورم.

انتخاب تان برای سفر خارجی کدم کشور است؟

- تقریبا چندین کشور خوب اروپایی را برای تفریح و گشتن رفتم. همچنین تعدادی از کشورهای آسیای شرقی را اما جایی که خیلی به من خوش گذشت و دوست داشتم و حتی خاطرات خوبی از کافه ها و رستوران ها و خیابان ها و فضایش دارم شهر آمستردام است.

اهل مطالعه و کتاب خواندن هستید؟

- از وقتی کوچولویم به دنیا آمده کمرنگ شده چون به علت وظایف مادری و ... زیاد فرصت ندارم ولی باز هم همیشه سعی می کنم کتاب در کنار تختم باشد که هر وقت فرصت کنم نگاه کنم. قبل ها شاید یک کتاب را یک هفته ای تمام می کردم اما الان در حدود یک ماه طول می کشد و این خیلی بد است و بابتش ناراحتم.

اهل خرید کردن هستید؟ و آیا خرید برای تان جنبه تفریح دارد؟

- به شدت، مگر می شود خانم ها اهل خرید نباشند. به صورت تفریح به خرید نگاه نمی کنم اما برایم لذتبخش است.

عکس زیبای روناک یونسی

عکس ها و گفتگو با روناک یونسی

خرید مورد علاقه تان چیست؟

- کفش.

در لباس پوشیدن تان به مد اهمیت می دهید؟

- من نمی توانم بیایم شعار بدهم که نه من اهل مد نیستم و ساده پوشم و ... به هر حال مد در دنیای امروز چیزی است که همه را تحت تاثیر قرار می دهد و من هم دوست دارم لباس هایی که می پوشم برندهای خوب باشد و به سلیقه روز؛ البته سلیقه عامه پسند روز باشد چون بعضی برندها هستند که چیزی را به عنوان مد و نیو کالکشن خود ارائه می کنند که نمی توان آن را در همه جا پوشید ولی برندهایی هستند که لباس های خوب و مناسبی دارند که می شود همه جا پوشید و من نیو کالکشن های آنها را پیگیری می کنم و برایم مهم است خریدی که می کنم نیو کالکشن آن برند باشد و نیو کالکشن ها همیشه مد روز هستند.

اهل هیجان هستید؟ و هیجان انگیزترین کاری که در زندگی تان کردید چه بوده؟

- به شدت اهل هیجان هستم. من فوبیای ارتفاع دارم و از هیچ چیزی نمی ترسم به غیر از ارتفاع. مدتی تمرین کردم که بانجی جامپینگ انجام بدهم، هم تمرین های هوازی و هم ذهنی ترس از ارتفاع من بریزد. این تمرین ها به صورتی بود که در یک محل که برای این تمرین تدارک دیده بودند انجام می شد که آن هم یک استخر از ابر بود و از یک دایو یا ارتفاع بالا می پریدی در این استخر و من این تمرین ها را انجام دادم که جالب بود و هیجان انگیرترین کاری هم که انجام دادم همین تمرین ها بود چون وسط آن فهمیدم که نمی توانم بروم بانجی جامپینگ.

اما ورزش های دریایی را خیلی دوست دارم، انجام می دهم و لذت می برم. با اینکه از ارتفاع می ترسم، وقتی پاراسل سوار می شوم و بالای دریا و آب قرار می گیرم دیگر نمی ترسم اما در خشکی از ارتفاع خیلی می ترسم.

روناک یونسی در کنار بهاره رهنما

بهاره رهنما و سلفی با روناک یونسی

چه کاری بیشتر از همه عصبانی تان می کند؟

- بی نظمی و شلختگی.

خصوصیتی که با آن شناخته می شوید، کدام است؟

- منضبط، جدی، مهربان و بسیار منظم و این منظم بودنم ممکن است اطرافیان را آزار بدهد اما جزو خصایصم هست.

روناک یونسی عکس

عکس روناک یونسی

چه کاری در زندگی تان بیشتر از همه سورپرایزتان کرده؟

- وقتی که فهمیدم مادر شدم چون برای گرفتن نتیجه آزمایشی که برای این اتفاق داده بودیم و مطمئن نبودیم که مثبت است یا نه، همسرم رفته بودند و در راه به ایشان زنگ زدم گفتم چه شده، گفتند هیچی. همه چیز خوب است و وقتی به خانه رسیدند با کلی بادکنک آمدند داخل گفتند سلام مامان روناک و من آنجا به شدت سورپرایز شدم که مادر شدم.

تصویر روناک یونسیب

روناک یونسی

اگر بازیگر نبودید دوست داشتید چه کاره می شدید؟

- دوست داشتم معلم می شدم چون تجربه این کار را هم دارم. در سال های قبل از فارغ التحصیلی ام چون گرافیک خوانده بودم و در دانشگاه هنر تحصیل می کردم، در یک دبستان پسرانه به مدت دو سال معلم خطاطی - نقاشی بودم و فکر می کنم بهترین سال ها و زیباترین احساسات را در آن دوره تجربه کردم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها