این کارها هنگام عصبانیت ممنوع

همه ما تصمیمات شتابزده ای را در هنگام عصبانیت گرفته ایم. ارسال ایمیل بی ادبانه موقع عصبانی شدن به رئیس خود همیشه بهترین ایده نیست. در اینجا به اعمال نادرستی که هنگام عصبانیت باید از انجام آن ها خودداری کرد، اشاره شده است.

این کارها هنگام عصبانیت ممنوع

1. از خوردن غذا خودداری کنید

بیشتر افراد هنگام عصبانیت، یا ناراحتی به راحتی از مواد غذایی بیشتری استفاده می کنند و بیشتر به دنبال گزینه های غذایی ناسالم و ناخواسته می روند. تمایل به خوردن غذاهای پر کالری، چرب، قندی و غنی از کربوهیدرات برای مبارزه یا واکنش با عصبانیت بسیار بالا است.

2. از قرار گرفتن در معرض رسانه های اجتماعی خودداری کنید

رضایت موقت شما از سوء استفاده در رسانه های اجتماعی مانند توییتر ،فیس بوک و واتساپ می تواند بعدها باعث خجالت عمومی شود.

3. از استدلال خودداری کنید

آب ریخته شده را نمی توان جمع‌ کرد. بیشتر افراد بعد از گفتن حرف های بدون استناد، پشیمان می شوند. بسیاری از دانشمندان توصیه کرده اند که برای آرام کردن ذهن و بدن، وقت بگذارید و با اهداف هوشمندانه تری با طرف به بحث و گفتگو بپردازید.

4. وضعیت قلب خود را در نظر بگیرید

برخی مطالعات حاکی از آن است که طغیان عصبانیت می تواند منجر به افزایش خطر سکته های قلبی  شود. به خصوص اگر قبلاً چنین حملات و سکته هایی را تجربه کرده باشید. محققان همچنین دریافتند که عصبانیت می تواند خطر سکته مغزی را سه برابر کند. در حالی که به دلیل افزایش فشار خون، خطر حمله قلبی پنج برابر افزایش می‌یابد.

5. از رانندگی خودداری کنید

رانندگی در عصبانیت می تواند باعث خشم جاده ای شود. یک مطالعه از دانشگاه کالیفرنیا خاطرنشان کرد، رانندگان عصبانی، رانندگان پرخطری هستند، زیرا باعث تصادفات زیادی در جاده ها می شوند. این بدان معناست که ممکن است، عصبانیت مانع دید شما برای تشخیص شی یا حیوان در مسیر تان شود.

6. از ارسال ایمیل یا متنی عصبانی خودداری کنید

این نکته کاملاً مربوط به جلوگیری از پیگیری در رسانه های اجتماعی است. هنگامی که اظهارات ناشایست را ارسال کردید، قادر نیستید به هر قیمتی آن ها را پس بگیرید. سعی کنید برای فروکش کردن عصبانیت خود، آن ها را بر روی پیش نویس ایمیل، متن یا دفتر خاطرات  بنویسید. آن را برای هر کسی ارسال نکنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها