اظهارات محمد معتمدی درباره گرانی بلیت کنسرت

محمد معتمدی خواننده موسیقی سنتی کشور درباره گرانی بلیت کنسرت و لزوم توجه دستگاه های سیاست گذار برای همسانی درآمد با تورم صحبت کرد.

اظهارات محمد معتمدی درباره گرانی بلیت کنسرت

محمد معتمدی خواننده موسیقی سنتی پیرامون فعالیت اخیر خود گفت:در حال برگزاری تور کنسرت آلبوم «حالا که می‌روی» هستیم، البته اولین کنسرت را اول آذر در تالار وزارت کشور اجرا کردیم که با استقبال خوب هموطنان روبه‌رو شد.

وی ادامه داد: این اجرا‌ها را در شهر‌های دیگر برگزار می‌کنیم و قرار است در ۲۰ آذر ماه در شیراز و دیگر شهر‌ها هم اجرا داشته باشیم.

معتمدی درباره تور خارج از کشور بیان کرد: برای تور خارج از کشور برنامه‌ای نداریم، اما برای سال آینده و نوروز ۹۹ برنامه‌ریزی خواهیم داشت.

این خواننده با اشاره به قطعه آخر منتشر شده توضیح داد:قطعه «پناه آخر» (تیتراژ سریال پناه آخر) با آهنگسازی محمدرضا چراغعلی و شعر سجاد عزیزی آخرین قطعه من بود که به تازگی منتشر شده است، بازخورد‌های خوبی از مخاطبان دریافت کردم البته همیشه در حال آماده کردن قطعاتی هستم، اما انتشار قطعات جدید نیازمند یکسری سیاست‌گذاری است که در زمان‌های مناسبی این کار‌ها منتشر شود.

معتمدی پیرامون قیمت بلیت کنسرت‌ها اظهار کرد: قیمت‌گذاری بلیت تابع شرایط هزینه است، شاید ۲۰ درصد آن چیزی که مخاطب به عنوان بهای بلیت می‌پردازد به هنرمند می‌رسد در صورتی که ۸۰ درصد آن هزینه سالن، تبلیغات، ارکستر می‌شود، حتی هزینه‌های جانبی که شاید به چشم نمی‌آید.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط اقتصادی، برگزار کننده کنسرت و هنرمند چاره‌ای جز افزایش بهای بلیت ندارد. امیدوارم سطح درآمد مردم خیلی زود با سطح تورم متعادل شود و دولت و دستگاه‌های سیاست‌گذار چاره‌ای پیدا کنند. به هر حال این جزء ذات سیاست کشور‌های در حال توسعه است که تورم را تجربه می‌کنند.

معتمدی گفت: همین کشور‌های اطراف مثل ترکیه حتی کشور برزیل که دوره گذار را طی کرده‌اند این تورم‌ها را داشته‌اند، حذف صفر از پول کشور را تجربه کرده اند و مهم این است که دولت تدبیری بیندیشد تا درآمد با تورم هماهنگ باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها