حالت تاریک واتس‌اپ برای کاربران آیفون

واتس‌اپ به تازگی اعلام کرده که حالت تاریک را برای گوشی‌های آیفون مبتنی بر سیستم عامل ios به صورت رسمی در دسترس کاربران قرار خواهد داد.

حالت تاریک واتس‌اپ برای کاربران آیفون

با توجه به آن که در چند ماه اخیر شاهد عرضه حالت تاریک و شبانه (dark mode) برای سرویس و نرم‌افزارهای مختلف بودیم، حالا به نظر می رسد که اپلیکیشن پیام‌رسان واتس‌اپ نیز قصد دارد به زودی کاربران اندروید و آیفون خود را از این قابلیت برخوردار کند و بدین ترتیب از سایر رقبای خود عقب نیفتد.

همانطور که از نام حالت شبانه و تاریک مشخص است این تم برای آن دسته از افرادی که با حالت خودکار و معمول شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها که پس زمینه سفید و روشنی دارند، مشکل دارند و جزو آن دسته از کاربرانی هستند که بیشتر هنگام شب و تاریکی محیط از اینترنت و گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند بسیار کاربردی خواهد بود و چشمان آنها را کمتر اذیت خواهد کرد.

پیشتر نیز اخبار و گزارش‌های منتشر شده نشان می‌داد که کاربران اندرویدی زودتر از کاربران آیفون قادر خواهند بود از این قابلیت در واتساپ بهره‌مند شوند و حالا بر اساس گزارشی که در وب سایت فون ارنا آمده است، کاربران دستگاه‌های مبتنی بر ios نیز به زودی می‌توانند از این امکان در پیام رسان واتس‌اپ خود استفاده کنند.

البته برخی از منابع خبری بر این باورند که هنوز حالت تاریک واتس‌اپ در دست طراحی و توسعه قرار دارد بنابراین این احتمال وجود دارد که به این زودی‌ها به صورت نسخه نهایی و رسمی برای کاربران مربوطه عرضه و ارائه نشود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها