چگونه خط و خش موبایل و تبلت را از بین ببریم؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که موبایل از دستتان بیفتد با به جایی اصابت کند و روی آن خط و خش بیفتد، و چون وسیله ای است مدام در دست ما می باشد اگر آسیب ببیند شاید کمی ناراحت کننده باشد.

چگونه خط و خش موبایل و تبلت را از بین ببریم؟

با ما همراه باشید تا چند راه حل برای رفع خط و خش موبایل به شما آموزش دهیم:

خمیر دندان

اولین روش پیشنهادی ما خوشبختانه در همه خانه ها ابزارش موجود است . مقدار کمی از خمیر دندان را روی پنبه یا پارچه ای بریزد و بر روی گلس موبایل یا تبلت خود به صورت دایره ای بکشید تا خط و خش از بین برود. توجه داشته باشید که خمیر دندان نباید ژله ای باشد زیرا ممکن است نه تنها صفحه را درست کند بلکه آسیب هم برساند.

جوش شیرین

در این روش باید یک خمیر با جوش شیرین و آب درست کنید و حتما میزان جوش شیرین آن بیشتر باشد. سپس با یک پنبه یا پارچه روی صفحه بکشید تا خط و خش آن از بین برود. بعد از از بین رفتن خط و خش روی موبایل یا تبلت با یک دستمال مرطوب سطح موبایل خود را تمیز کنید. و تا کاملا جوش شیرین از بین برود.

سنباده

تمیزکردن با استفاده از سنباده یکی از روش های پیشنهادی سلام نو می باشد که فقط باید دقت کنید سنباده از جنس مرغوب باشد در غیر این صورت علاوه بر خط و خش خود باید چند خط و خش عمقی دیگری را هم از این به بعد تحمل کنید! زیرا آسیب زیادی به صفحه گلس شما وارد می کند. پس سنباده ای مرغوب تهیه کنید و به آرامی روی صفحه موبایل خود بکشید.

پودر بچه

در این مرحله پودر بچه را در ظرفی بریزید سپس کمی آب بریزید تا مواد شما شکل خمیری به خود بگیرد. و سپس پنبه را آغشته به مواد کنید و مدام روی صفحه بکشید و در اتمام کار با دستمال مرطوب موبایل با تبلت را تمیز کنید.

سولفات آلومینیوم پتاسیم و تخم مرغ

در این روش سفیده تخم مرغ را از زرده جدا کرده و سفیده را با سولفات آلومینیوم ترکیب می کنید و مدام هم میزنید و سپس مایکروویو بگذارید تا دمای ان به 150 درجه فارنهایت برسد. یا می توانید در داخل قابلمه بریزد و با شعله کم هم بزنید تا گرم شود.

اما این بار برای تمیز کردن خط و خش باید از یک پارچه میکرو فایبر استفاده کنید. پارچه گفته شده را درون مایع بیندازید تا خیس شود. سپس پارچه را درون فویل آلومینیومی قرار دهید و آنرا درون مایکرو ویو یا فر در دمای 300 درجه فارنهایت قرار دهید تا پارچه کاملا خشک شود. اینک پارچه را از فویل خارج کنید و به مدت 20 الی 30 ثانیه در آب سرد قرار دهید.

این کار را 3 بار انجام دهید و سپس پاره را به مدت 48 ساعت در هوای آزاد قرار دهید تا خشک شود. اینک از پارچه برای ازبین بردن خراش موجود بر روی گوشی استفاده کنید.

استفاده از روغن گیاهی

در این روش مناسب خط و خش های عمیق نمی باشد. ولی خالی از لطف نیست

پس روغن را روی یک پنبه بریزید و مدام روی صفحه بکشید، امیدواریم این مورد هم کار آمد بیاید!

کرم خشگیر ماشین

در این روش کرم را روی پارچه یا پنبه بریزید و روی صفحه موبایل بکشید.

می بینید که به راحتی خط و خش را از بین می برد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها