ظرفیت های کمی و کیفی خوب در شلمچه و چذابه

وزیر راه و شهرسازی گفت: ظرفیت های کمی و کیفی بسیار خوبی برای تردد زائران در مرز چذابه ایجاد شده است.

ظرفیت های کمی و کیفی خوب در شلمچه و چذابه

محمد اسلامی امروز 28 شهریورماه در حاشیه بازدید از پایانه مرزی چذابه در حمع خبرنگاران اظهار کرد: در این مرز  ظرفیت های کمی و کیفی بسیار خوبی ایجاد شده است و این ظرفیت ها با میزان استفاده از پایانه، تناسب دارد.

وی با اشاره به خسارات وارده به جاده های منتهی به مرز چذابه در سیل سال جاری در خوزستان، افزود: بهسازی و ترمیم این جاده ها نیز در دست اقدام است و امیدوار هستیم امسال شاهد تردد بالا و روان زائران اربعین حسینی در پایانه های مرزی خوزستان باشیم.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: این پایانه مرزی ظرفیت شرایط ایجاد شده برای خروج و ورود اتوبوس های دربستی به عراق و جابجایی مسافران زائران اربعین حسینی را دارد و از این رو می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

اسلامی تصریح کرد: متناسب با تصمیم ستاد مرکزی اربعین حسینی، شهرهای اندیمشک، همدان و کرمانشاه به عنوان پس کرانه زائران برگشتی از مرزهای استان ایلام معرفی شده اند و با توجه به این تصمیم و وسایل حمل و نقلی آماده شده برای تردد زائران اربعین، امیدوار هستیم نقل و انتقال زائران با ناوگان حمل و نقل به خوبی انجام شود.

وی با اشاره به افزایش ظرفیت پارکینگ ها در پایانه مرزی شلمچه و چذابه خاطرنشان کرد: برای تسهیل تردد زائرانی که با خودروی شخصی به این مرزها مراجعه می کنند، 2 برابر شدن ظرفیت پارکینگ ها در دستور کار قرار گرفته است

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها