پیدا شدن حلقه عروسی ویلیام شکسپیر بعد گذشت صدها سال

ویلیام شکسپیر شاعر و نمایشنامه نویس شهیر انگلیس را کمتر فردی است که نشناسد و شاید پیدا کردن حلقه ازدوج ویلیام شکسپیر که صدها سال پیش از دنیا رفته است یکی از موضوعاتی باشد که برای بسیاری از افراد قابل توجه است.

پیدا شدن حلقه عروسی ویلیام شکسپیر بعد گذشت صدها سال

یک مادربزرگ 66 ساله مدعی شده که در جریان جستجوی خود برای یافتن گنج یک حلقه نامزدی یافته که متعلق به ویلیام شکسپیر است.

این پیزن که سو کیلورت نام دارد هنگام بازرسی از میدانی در کنار تالار شکسپیر در روینگتون وارویکشایر ، این حلقه طلا را کشف کرده است. این تالار قبلاً متعلق به خاندان شکسپیر بوده است.انگشتر کوچک دندانه های ظریف و قرمز دارد و دارای متن "حقیقت خیانت نیست" است. سو که حدود 5 سال است در حال کشف است ، وقتی سیگنال شدیدی را در ردیاب فلزی خود به دست آورد ، به قسمت زیر زمینی این تالار نزدیک شد.

او هشت اینچ  کند تا در گوشه ای زمین به یک تونل کوچک رسید و در بخشی از خاک این حلقه را یافت. او این حلقه ظریف را برداشت و در ابتدا فکر کرد که این یک حلقه کودکانه است، اما در بازرسی دقیق تر متوجه متن روی آن شد.سو می گوید: "من تمام روز چیزی را جز زباله ها کشف نکردم  تا این که که یک دوست پیشنهاد داد که مزارع اطراف تالار تودور را امتحان کنم. وقتی سیگنال شدیدی را پیدا کردم راهم را ادامه دادم و به این حلقه رسیدم."

وی ادامه داد: من فکر کردم که به نظر می رسد زیبا است و آن را برداشتم. این حلقه بسیار ریز بود بنابراین فکر می کردم ممکن است یک حلقه بچه گانه باشد سپس آن را به دیگران نشان دادم و آنها نمی توانستند باور کنند ، آنها بسیار هیجان زده بودند. یکی از آنها گفت که او مطمئن است که این یک حلقه متعلق به شکسپیر و بسیار عاشقانه است."

سو به موزه های بیرمنگام رفت و حلقه را تحویل مقامات رسمی داد تا کارشناسی شود. قرار است طی ماه های آینده این حلقه مورد بازرسی قرار گیرد. او امیدوار است که این حلقه همان حلقه عروسی معروف شکسپیر باشد. البته اگر این حلقه نوعی گنجینه ملی در نظر گرفته شود از او پس گرفته می شود. اما سو امیدوار است این اتفاق نیفتد و حلقه را بگیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها