با این 5 رنگ دکوراسیون خونتونو شادتر کنید + عکس

با این 5 رنگ دکوراسیون خونتونو شادتر کنید + عکس
معرفی 5 رنگ شاد برای دکوراسیون منازل

معرفی 5 رنگ شاد برای دکوراسیون منازل 

برترین رنگ های شاد برای دکوراسیون خانه شما را معرفی میکنیم که می‌توانید در ادامه با انها آشنا شوید و از انها استفاده کنید. رنگ یک اتاق می تواند بر اخلاق و افکار ما اثرگذار باشد, بنابر این رنگ اتاق های خانه نشان دهنده شخصیت صاحب خانه است. زمانی که رنگ ها برای تزئین خانه بکار میروند هرکدام بار معنایی خاصی دارند,

پس زمانی که میخواهید ذهنت ان از توازن و هارمونی در خانه بهره مند شود در انتخاب رنگ توجه کنید. زیرا روانشناسی رنگ ها در دکوراسیون داخلی می تواند از آرامش تا خشم تفاوت داشته باشد. برای این که خانه شما شادترین نقطه جهان باشد فقط کافی است به جادوی رنگها اعتماد کند. بیایید باهم ببینیم کدام یک رنگ آمیزی خانه شاد ها است؟

رنگ زرد در دکوراسیون خانه

اگر به دنبال یک رنگ پرطرفدار هستید رنگ زرد رنگ شما خواهد بود. رنگ زرد نشاط آفتاب را دارا بوده و نشان دهنده شادی می باشد, این رنگ باعث ترشح هورمونی در بدن می شود که به وجود آورنده احساس نیکی است. بنابر این از لحاظ علمی برای بالا بردن روحیه برترین بوده و برای فضای آشپزخانه, اتاق غذاخوری, حمام و سرویس بهداشتی بسیار مناسب است.

معرفی 5 رنگ شاد برای دکوراسیون منازلگرچه رنگ زرد یک رنگ نشاط آور است ولی برای رنگ پروژه اصلی دکوراسیون یک اتاق انتخاب خوبی نیست زیرا در رنگ درمانی این باور وجوددارد که رنگ زرد تحریک کننده اعصاب می باشد. زرد می تواند بعنوان رنگ تاکیدی در فضا قرار گیرد, بنابر این برای درخشندگی رنگ زرد در فضا آنرا در برابر یک پس زمینه خاکستری بکار ببرید.

رنگ سبز در دکوراسیون داخلی

این رنگ ترکیب خاصیت تجدید قوای رنگ آبی و شادابی و نشاط رنگ زرد را داراست. رنگ سبز و ترکیب های با طراوت آن در دکوراسیون خانه بعنوان بیشترین استراحت دهنده چشم شناخته می شوند. مفهوم آرامش بخشی این رنگ باعث ایجاد احساس رضایتمندی شما به زندگی می شود.

معرفی 5 رنگ شاد برای دکوراسیون منازلسبز تقلیدی از طبیعت است, در واقع استفاده از رنگ سبز در خانه, صاحبخانه رابه خارج از خانه و طبیعت متصل می کند و با بکار بردن طیف های رنگ سبز که از طبیعت الهام گرفته شده درکنار هم می‌توان طبیعت را بهتر لمس کرد. این باور وجوددارد که رنگ سبز باعث تمدد اعصاب و فرو نشاندن استرس می شود. این رنگ انتخاب بسیار مناسبی برای اتاق خواب ها می باشد.

رنگ آبی در دکوراسیون خانه

معرفی 5 رنگ شاد برای دکوراسیون منازلاگر به دنبال یک رنگ آرام هستید, رنگ آبی,تجربه ی آرامش در طراحی داخلی است. رنگ آبی فشار خون را پایین آورده و تنفس و تپش قلب را کاهش می دهد بهمین علت بعنوان رنگ آرامش بخش شناخته می شود. آبی سمبل وفاداری و اعتماد است, کسانی که آبی را انتخاب می کنند مطمئن و قابل اعتماد هستند.

اما این رنگ میتواند برای وسایل خانه و دیوارها بطور نامطلوبی سرد باشد ویژه برای اتاق هایی که نور طبیعی کمی بهآنها می‌رسد, پس اگر رنگ آبی را بعنوان رنگ اصلی برای اتاق خود انتخاب کردید برای پیشگیری از سرد شدن فضا می‌توانید از آبی با ته رنگ گرم استفاده کنید.

رنگ قرمز در دکوراسیون داخلی

رنگ قرمز سطح انرژی یک اتاق را افزایش می دهد. مطالعات نشان می دهد که رنگ قرمز سبب افزایش تپش قلب و تحریک شدن احساسات می شود, بنابر این استفاده ازآن برای خانواده هایی که میخواهند پر انرژی باشند ایده آل است. استفاده از این رنگ در اتاق خواب توصیه نمیشود زیرا مغز را فعال کرده و مانع استراحت و آرامش آن میشود. قرمز میتواند رنگی شدید و محکم باشد, استفاده ازآن بسیار جسارت می‌خواهد.

معرفی 5 رنگ شاد برای دکوراسیون منازل

استفاده از رنگ قرمز فضای زندگی را سرشار از احساس خوشبختی و خوشی می کند, همینطور باعث ایجاد احساس گرما به خصوص در طول ماه های زمستان می شود.

رنگ صورتی در دکوراسیون

معرفی 5 رنگ شاد برای دکوراسیون منازل

صورتی ملایم رنگی است که گرما و احساسات را نشان می دهد. فردی که این رنگ را انتخاب می کند فرد دوست داشتنی, مهربان و سخاوتمند است. جنب و جوشی که در رنگ صورتی وجوددارد نشانگر چشم انداز خوش بینانه در مورد زندگی است. صورتی می تواند فضا را کوچک تر نشان دهد, بنابر این بهتر است این رنگ در فضاهای بزرگ و یا فضاهای با پنجره های بزرگ که نور زیادی میگیرند استفاده شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها