وقتی سلبریتی‌ها با تبلیغ رمالی هم کاسبی می‌کنند+تصاویر

متاسفانه باز هم سلبریتی های ما دست به کارهایی می زنند که اگر به دنبال نمونه های غربی آن بگردیم متوجه می شویم که دست نمونه‌های غربی را از پشت بسته‌اند و آن قدر زیاده روی کرده اند که برخی ترجیح می دهند الگوی خود را از همان غربی‌ها انتخاب کرده و این سلبریتی‌های افراطی داخلی را کنار بگذارند.

وقتی سلبریتی‌ها با تبلیغ رمالی هم کاسبی می‌کنند+تصاویر

چهره های شناخته شده به واسطه هنر و یا حرفه ای که دارند و در آن زمینه فعالیت می کنند در آمدهای نسبتا خوب و قابل توجهی دارند اما یک روش دیگر که می توانند از طریق آن به پول برسند تبلیغ کردن است که گاها درآمدشان از این طریق، بیشتر از دستمزدشان در حرفه اصلیشان است.

استفاده تبلیغاتی از سلبریتی ها برای دیده شدن محصولات مختلف در سراسر جهان مرسوم است و به نظر نمی رسد کسی با این کار مخالف باشد اما نکته قابل توجه این است که وقتی این افراد از یک محصول نام می برند و یا چیزی را تبلیغ می کنند مردم به دلیل علاقه به این افراد و اعتمادی که به آنها دارند، به آن محصول مورد تبلیغ نیز اعتماد می کنند و ممکن است در این بین اعتماد مخاطب مورد سوءاستفاده قرار گیرد و انتخابی اشتباه انجام دهد.

 

هر چهره مشهوری در عالم حرفه ای خود همانطور که سعی می کند در کارش انتخاب هایی نداشته باشد که در شان او باشد، مطمئنا در پذیرفتن تبلیغاتی هم که انجام می دهد باید این نکته را در نظر بگیرد که تبلیغی را قبول نکند که نه تنها در شان وی نباشد بلکه یک موضوع بسیار سطحی و دم دستی باشد که مردم نیز تبلیغ آن را توسط این افراد توهین به شعور خود تلقی کنند.

 

متاسفانه باز هم سلبریتی های ما دست به کارهایی می زنند که اگر به دنبال نمونه های غربی آن بگردیم متوجه می شویم که دست نمونه های غربی را از پشت بسته اند و آن قدر زیاده روی کرده اند که ما ترجیح می دهیم الگویمان را از همان غربی ها انتخاب کنیم و این سلبریتی های افراطی گر خود را کنار بگذاریم.

 

تبلیغات برای جادو و طلسم یکی از خنده دارترین مواردی است که می توان در این فضا دید اما به نظر می رسد نباید گمان کرد که این انتهای عجیب بودن کارهای این عزیزان است چون این سلبریتی های ما قابلیت این را دارند که هر لحظه با چیز عجیب تری ما را شگفت زده کنند.

سلفی گرفتن و فیلم های تبلیغاتی که سلبریتی ها با پزشکان زیبایی خود در مطب آن ها می گیرند و در صفحه های شخصی خود می گذارند نیز یک معضل دیگر از جانب این چهره های معروف است، این نوع تبلیغ که بسیار هم در بین سلبریتی ها رواج پیدا کرده است باعث ترویج سبک زندگی لاکچری می شود که جوانان را به روی آوردن به زندگی ظاهرپرستانه تشویق می کند.

بها دادن بیش از حد جوانان به شکل و ظاهر خود و آسیب دیدن چهره جامعه که پر می شود از عروسک های متحرک یک شکل، یکی از آسیب هایی است که این نوع تبلیغ به وجود می آورد و صدماتی دیگر که در بلند مدت بهتر خودش را نشان می دهد تنها به دلیل رد و بدل کردن پول بین سلبریتی و پزشک باید مورد بررسی قرار گیرد.

نتیجه تصویری برای تبلیغ سلبریتی ها برای دندانپزشکان

تصویر مرتبط

 

 

منبع: شبکه اطلاع رسانی دانا
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها