راننده تاکسی اینترنتی بی آبرویی کرد!

زن جوان وقتی در تاکسی اینترنتی گریه کنان درباره مشکلات خانوادگی اش تلفنی حرف زد نمی‌دانست در دام راننده پلید خواهد افتاد. راننده مزاحم اینترنتی یکی از شهروندان سمنانی در دام پلیس گرفتار شد.

 راننده تاکسی اینترنتی بی آبرویی کرد!

رئیس پلیس فتای استان سمنان از دستگیری یک راننده تاکسی اینترنتی در سمنان خبر داد و گفت: این فرد با ارسال تصاویر غیراخلاقی در بستر شبکه اجتماعی، برای زن جوان ایجاد مزاحمت می‌کرد.

گوش‌های شیطان گریه‌های زن سمنانی را شنید! / راننده تاکسی اینترنتی بی آبرویی کرد!

حسین صادقی اظهار کرد: در پی مراجعه زن سمنانی به پلیس فتای مرکز استان و با ارائه مرجوعه قضایی مبنی بر مزاحمت اینترنتی، بلافاصله پرونده در این راستا تشکیل شد و در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان و مهندسان پلیس نیز در بررسی‌های اینترنتی و میدانی خود مشخص کردند که فردی با ارسال تصاویر غیراخلاقی و درخواست‌های غیرمنطقی در بستر شبکه اجتماعی تلگرام برای زن جوان ایجاد مزاحمت می‌کرد.

رئیس پلیس فتای استان سمنان به تحقیقات تخصصی و گسترده مأموران انتظامی در این خصوص اشاره کرد و گفت: متهم پرونده که در یکی از شرکت‌های حمل و نقل اینترنتی مشغول کار بود، شناسایی و به اداره پلیس منتقل شد.

صادقی از اعتراف صریح و روشن مزاحم اینترنتی به جرم ارتکابی خود خبر داد و بیان کرد: مجرم با اطلاع از اختلاف خانوادگی زن جوان در یکی از سفر‌های درون‌شهری، اقدام به ارتباط‌گیری و مزاحمت برای وی کرده است.

وی حفظ و صیانت از حریم خصوصی در فضای مجازی را اولویت فعالیت کاربران دانست و خاطرنشان کرد: پلیس فتای استان سمنان به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخ‌گویی به مشکلات و مسائل شهروندان در این فضا است و کاربران نیز می‌توانند با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir، آگاهی و دانش خود را برای استفاده صحیح از فضای مجازی و فرصت‌های آن ارتقا دهند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها