اهدای عضو دختر 10 ساله به 80 نفر! + تصاویر

خانواده دختر ده ساله پس از تایید مرگ مغزی وی اعضای فرزندشان را به 80 نفر نیازمند پیوند اهدا کردند.

اهدای عضو دختر 10 ساله به 80 نفر! + تصاویر

اهدای عضو دختر 10 ساله به 80 نفر!

 دختر 10 ساله ای به نام " فرانسین سالازار " در 7 اوت در طی تصادف وحشتناک با یک اتومبیل به بیمارستان منتقل شد که متاسفانه وضعیت جسمانی مناسبی نداشت و به همین دلیل تیم پزشکان فورا برای درمان و جراحی او تصمیم جدی گرفتند. اما بعد از پیگیری پلیس محلی در مورد علت اتفاق متوجه علت شد.

 

از قرار معلوم مادر فرانسین هر روز با اتومبیل ون خود به دنبال کودکان میرفت تا آنها را از مدرسه به سمت خانه جابجا سازد و اما در روز تصادف، قبل از اینکه اتفاقی بیوفتد، تصمیم گرفت تا کودکان مدرسه ای خود را از یک مسیر جداگانه به سمت خانه منتقل کند چرا که قصد داشت برای آنها بستنی بخرد.

اهدای عضو

فرانسین از اتومبیل پیاده می شود تا بستنی بخرد که ناگهان یک اتومبیل با او برخورد می کند و آرزوی خریدن بستنی در ذهن او برای همیشه ماند و تیم پزشکان نتوانستند در طی بهبودی و سلامتی او کاری انجام دهند که در نهایت او در تاریخ 10 اوت بنابر مرگ مغزی جانش را در بیمارستان از دست داد و طولی نکشید که پزشکان این اتفاق تلخ را به خانواده اش اطلاع دادند.

اهدای عضو

واقعا اتفاق تلخی بود که خانواده سالازار آنرا تجربه کردند و طبیعتا برای آنها بسیار سخت بود. با این حال این خانواده تصمیم گرفتند تا اعضای بدن دختر 10 ساله خود را به افراد نیازمند اهدا کنند و تصمیم آنها کاملا جدی بود و آنرا اجرا کردند. جالب است بدانید که با اجازه خانواده سالازار، دخترشان به 80 نفر اهدای عضو کرد!

اهدای عضو

هانا مادر فرانسین در طی مصاحبه ای گفت که دخترش فرد دلسوز، دسوت داشتنی و از خود گذشته ای بود که قبل از خودش به همه کمک کرد! هم اکنون به میزان 20 هزار پوند برای تشییع جنازه این دختر مهربان فراهم شده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها