عجیب‌ترین تلفن‌های همراهی که پرواز می‌کنند +تصاویر

شرکت‌های سازنده تلفن‌های همراه هوشمند به تازگی موفق به ساخت نوع جدیدی از تلفن‌های همراه پرنده شده‌اند.

عجیب‌ترین تلفن‌های همراهی که پرواز می‌کنند +تصاویر

به گزارش خبرنگار ما ،شاید تا به حال نام تلفن‌های همراه پرنده به گوشتان نخورده باشد و از قابلیت‌های آنها چیز زیادی ندانید اما به تازگی شرکت‌های سازنده تلفن های همراه موفق به ساخت نسل جدیدی از این دستگاه‌های هوشمند شده‌اند که می‌تواند پرواز کند.

این تلفن های همراه پرنده دارای قابلیت های بسیار زیادی هستند؛ قابلیت‌هایی که شاید اصلا به فکرتان هم خطور نکند در برخی از موارد همانند یک هلی شات عمل می کنند و در برخی موارد دیگر خودشان متوجه می‌شوند که باید چه کارهایی را انجام دهند.

از قابلیت‌های جالب توجه  این تلفن های همراه می توان به ویژگی خاص آنها هنگام برقراری تماس تصویری اشاره کرد.

تلفن همراه هوشمندی با بهترین زاویه دید

هنگامی که در حال صحبت و تماس تصویری هستید این تلفن همراه پرنده بلند می‌شود و مقابل چشمان شما قرار می گیرد و دیگر نیازی نیست که شما با دستتان  تلفن همراه را در جای ثابت نگه دارید؛ در این صورت می توانید تماس تصویری بگیرید و صحبت کنید و به کارهای روزانه خود هم برسید.

یکی دیگر از قابلیت های منحصر به فرد این تماس‌های تصویری امکان نورپردازی در محل های تاریک است؛ هنگامی که تلفن همراه در محل تاریکی قرار بگیرد سریع به پرواز در می آید، چراغ قوه خود را روشن و برایتان نورپردازی می‌کند.

هوشمند

حتی هنگامی که در حال مشاهده فیلم با تلفن همراه تان هستید نباید نگران باشید زیرا این تلفن همراه پرواز می‌کند و دقیقاً در مقابل چشمان شما قرار می گیرد و بهترین زاویه دید را با  چشمان شما پیدا می کند و در همان جا مستقر می شود.

هوشمند

کار با این تلفن همراه بسیار راحت است و البته تصاویر منحصر به فردی می‌گیرد؛ همان طور که گفتیم این تلفن همراه مانند یک هلی شات عمل می کند و تصاویر ۳۶۰ درجه ای مناسبی را از شما می‌گیرد.

اما از منحصر به فرد ترین ویژگی های این تلفن همراه حرف گوش کن بودن  آن است؛ هنگامی که شارژ این تلفن همراه تمام شود اصلا نیازی نیست که شما نگران نباشید زیرا خود به خود بلند می‌شود و در درون محفظه مخصوص شارژ قرار می‌گیرد.

هوشمند

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها