زایمان در هواپیما + تصاویر

دکتر آنجلیکا ماه‌عسل خود را هرگز فراموش نخواهد کرد زیرا اولین تجربه مامایی اش را بر فراز اقیانوس آرام بدست آورد.

دکتر آنجلیکا ماه‌عسل خود را هرگز فراموش نخواهد کرد؛ البته نه به خاطر داشتن تعطیلات عاشقانه‌اش در بالی! او هفته گذشته و در راه بازگشت به لس‌آنجلس نخستین تجربه مامایی بدون دستیار را تجربه کرد و به بانویی 40 ساله کمک کرد نوازدش را بر فراز اقیانوس آرام به دنیا آورد. اندکی پیش از حادثه او سعی داشت ساعات پایانی این پرواز 14 ساعته طولانی و بدون توقف را بخوابد که شنید کسی اعلام می‌کند اگر پزشک یا پرستاری در پرواز حضور دارد خودش را معرفی کند. 

دکتر آنجلیکا می‌گوید: در ابتدا به من گفته شد که خانمی از درد شکم شکایت دارد پس فکر کردم که کار ساده‌ای پیش رو دارم؛ اما با دیدن بیمار فهمیدم که زمان زایمانش فرارسیده است. 

فیلمی که مسافران با موبایل از این جریان گرفته‌اند، نشان می‌دهد که شش نفر از مهمانداران به‌سرعت با حوله و بالشت گرداگرد مادر باردار دیواری درست می‌کنند و ماسک جراحی پوشیده و به کمک دکتر می‌آیند. پس‌ازآنکه دکتر نوزاد را به دنیا می‌آورد و در دستان یکی از مهمانداران قرار می‌دهد، مسافران سکوت را می‌شکنند و دست می‌زنند. 

 پرواز چاینا ایرلانز از تایوان به لس‌آنجلس نیز به خاطر تولد این نوزاد، در آلاسکا توقفی داشت تا مادر و نوزاد به بیمارستان انتقال داده شوند و سپس به سمت لس‌آنجلس حرکت کرد.
 
ناگفته نماند که این مادر 40 ساله دو فرزند دارد که هر دو نیز تحت نظارت پزشکان متخصص متولدشده بودند. 

 

زایمان در هواپیما + تصاویر

زایمان در هواپیما + تصاویر

زایمان در هواپیما + تصاویر
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها