راهنمای دریافت یارانه بعد از طلاق و جدا کردن یارانه خانم ها از حساب سرپرست

دریافت یارانه بعد از طلاق به راحتی امکان پذیر نیست و متقاضیان باید قبل از هر چیز اقدام به انجام این کار کنند. عموما برای اقدام به این کار باید به مراکز قانونی پلیس +۱۰ مراجعه کنید و تقاضانامه خود را پر کنید.

راهنمای دریافت یارانه بعد از طلاق و جدا کردن یارانه خانم ها از حساب سرپرست

زوج هایی که قصد طلاق دارند و یا از یکدیگر جدا شده اند برای دریافت یارانه بعد از طلاق باید اقدام به جداکردن یارانه از همسر که سرپرست او بوده است داشته باشند. شما برای این امر باید مدارک شناسایی خود را به همراه کارت ملی، شناسنامه، کپی مدارک و سند طلاق به مراجع پلیس +۱۰ ارائه دهید همچنین در مرحله دوم از این کار باید حساب بانکی جدا برای خود در نظر بگیرید که هر ماه مبالغ رایانه به کارت شخصی و جدای شما وارد شود.

دریافت یارانه بعد از طلاق:

در صورتی که بعد از طلاق شما مشکل جدا کردن یارانه داشته باشید و یا همسر شما برای انتقال رایانه به حساب شخصی شما مشکل ایجاد کند می توانید از طریق مراجعه به فرمانداری منطقه خود اقدام کنید. اینروند یک روند اداری است و تا زمانی که مدارک ارائه شده شما بدون مشکل باشد می توانید به راحتی اقدام به جدا کردن رایانه داشته باشید.

  •  

مدت زمان اداری که برای دریافت یارانه بعد از طلاق و اقدام به جدا کردن یارانه از همسر و خانوار مورد نیاز است مدت زمان دو ماه است که بعد از این مدت یارانه به حساب شخصی خودتان واریز خواهد شد. نکته ای که در این میان باید به آن اشاره شود این است که برخی از افراد دغدغه از دست دادن یارانه در دو ماه را دارند به همین منظور می توانید دهم یا بیستم هر ماه برای این کار اقدام کنید تا در زمان واریز یارانه ها روند جداسازی یارانه انجام شده باشد.

نحوه دریافت یارانه بعد از طلاق

یکی دیگر از مشکلاتی که برخی از افراد در این میان با آن مواجه هستند مشکل واریز نشدن یارانه ها است که بعد از گذشت مدت ها هنوز این مشکل را دارند که در این صورت متاسفانه نمی توانند یارانه از دست رفته خود را وصول کنند و باید بعد از گذشت چند ماه اقدام به دریافت یارانه داشته باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها