نامه ای که آب دریا 50 سال بعد به ساحل آورد

سال 1969 مسافر یکی از کشتی های کروز نامه ای نوشت و به آب انداخت و حالا در سال 2019 پسر نوجوانی حین بازی در ساحل آن را پیدا کرده است.

نامه ای که آب دریا 50 سال بعد به ساحل آورد

نامه ای داخل بطری که 50 سال بعد به مقصد رسید

ماجرای نامه هایی که داخل بطری به آب انداخته میشد تنها مختص فیلم های تخیلی و انیمیشن های دوست داشتنی کودکان نیست چراکه چند سال پیش کشف نامه ای داخل بطری ثابت کرد در گذشته چنین روشی برای ارسال پیام استفاده می شده و حالا در میان اخبار تازه منتشر شده نمونه ی مشابه دیگری گزارش شد که این بار در استرالیا اتفاق افتاده است و جزئیاتش را در بخش سرگرمی نمناک خواهید خواند.

 

پسر نوجوان 13 ساله در حال بازی در ساحل متوجه چیزی شد که با انعکاس نور خورشید میدرخشید ؛ نزدیک تر رفت و با بطری روبرو شد که داخلش کاغذی لوله شده قرار گرفته بود.

بطری حامل نامه را برداشت و با خود به خانه برد تا با کمک مادرش راز بطری را کشف کند.

پیدا کردن نامه داخل بطری

کشف نامه 50 ساله داخل بطری در ساحل

"پائول گیلمور " بطری را به مادرش داد و از او خواست تا با شکستن بطری نامه ی داخلش را بخواند ؛ مادر " پائول " به او گفت که این حتما یک فریب است و فردی برای خنده چنین کاری انجام داده است و از او خواست تا تصور خود را که نامه ای قدیمی داخل بطری جاسازی شده است فراموش کند اما اصرار " پائول " باعث شد تا مادر بطری را شکسته و نامه را باز کند.

تصورات و تخیلات " پائول" واقعی بود و نامه متعلق به حدود 49 سال پیش بود مردی انگلیسی ان را نوشته و در آب رها کرده است و حالا در ساحل " تالی" استرالیا بدست این پسر رسیده است.

مادر " پائول" تصویر این نامه را که در دستان پسرش بود در فیس بوک منتشر کرد و از کاربران خواست تا اگر " اقای گیلمور " را میشناسند اطلاع دهند تا صحبت این نامه تایید شود ؛ چند روز بعد فردی به او پیام داد و گفت که شنیده است فردی به نام اقای " گیلمور" 1969 یعنی تاریخی که نامه نوشته شده است مسافر یکی از کشتی های کروز در دریای بالتیک بوده است .

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها