شکار عجیب خفاش توسط عنکبوت موذی!

خانم جوان لحظه شکار خفاش بزرگ توسط عنکبوت را به ثبت رساند. لحظه ای که عنکبوت خفاشی با جثه 5 برابر خود را به دام انداخته بود.

شکار عجیب خفاش توسط عنکبوت موذی!

خفاشی با جثه 5 برابر خود را به دام انداخته بود.

شکار عجیب خفاش توسط عنکبوت موزی

یکی از وحشتناک ترین و کشنده ترین حیوانات کره زمین، عنکبوت ها هستند که این حیوانات دارای گونه های مختلفی می باشند که بعضی از آنها به دلیل وجود سموم کشنده می توانند با یک قطره حیوانات بسیار بزرگ و کوچک را تنها در چند ثانیه از طریق مختل کردن سیستم عصبی از پای در آورند. 

 

با این حال این حیوانات بسیار باهوش هستند و می توانند در طی نقشه ای هوشمندانه حیواناتی را به دام بیندازند که گاهی اوقات می توانند بسیار شوکه کننده واقع شوند. با این وجود صبح روز چهارشنبه گذشته زمانیکه صاحب خانه تگزاسی به نام " آنتی آلانیز گوآجاردو " طبق معمول قصد عزیمت به محل کار خود داشت، با یک خفاش که در بیرون خانه او بود روبرو شد.

طولی نکشید که او از محل کار به خانه بازگشت و با دقت و توجه بیشتری این خفاش را بررسی کرد و متوجه شد که این خفاش در تارهای چسبناک یک عنکبوت موزی گیر افتاده است و این عنکبوت موزی در حال حمله کردن به او بود. این واقعا صحنه عجیبی می باشد و به همین دلیل خانم گوآجاردو تصاویری را از این صحنه ثبت و در صفحه مجازی خود به اشتراک گذاشت.

اما شوکه کننده ترین چیزی که ممکن است به ذهن ما برسد، این است که عنکبوت به این بزرگی چگونه در تارهای چسبناک این عنکبوت گیر افتاده است؟ جالب است بدانید که عنکبوت موزی بیشتر به بافتن تارهای چسبناک به طول 6 فوت یا به عبارتی 1.82 متری معروف است که نشان دهنده قدرت این نوع عنکبوت می باشد.

همچنین طبق تصاویر ثبت شده این عنکبوت موزی گویی دارای طول 8 سانتی متری است که این نوع عنکبوت ها به میزان خفیفی دارای سموم کشنده در بدن خود هستند. با این حال این تصاویر یکی از شوکه کننده ترین تصاویری بودند که اخیرا در صفحات مجازی دیده شد و توانست واکنش کاربران زیادی را به خود جلب کند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها