تنبل ها هم روز جهانی دارن !

با ورق زدن تقویم قطعا با روزهای جالبی روبرو خواهید شد. اما آیا تا به حال چیزی در مورد روز جهانی تنبل ها شنیده اید؟

تنبل ها هم روز جهانی دارن !

جشن روز جهانی تنبل ها در کلمبیا!

تنبل بودن یا انجام کارهایی که می توانند نشانه ای تنبلی باشند، طبیعتا می تواند خسته کننده باشد که قطعا هر یک از ما دوستانی تنبل داریم که همیشه در حال خواب و استراحت می باشند و به ندرت پیش می اید که توانند کارهای روزمره و مختص خودشان را انجام دهند که بیشتر از دوستان یا افراد نزدیک به خود درخواست کمک می کنند.روز جهانی تنبل ها

 

روز خواب

جالب است بدانید که کلمبیایی ها سالانه در تاریخ 10 اوت یا 10August را با عنوان " روز جهانی تنبل ها " جشن می گیرند. این جشن سالانه در شهر " Itagui " کلمبیا با حضور بیش از 200 هزار نفر برگزار می شود که می تواند آرامش را به ساکنین این منطقه منتقل کند. این روز جهانی برای اولین بار در سال 1985 میلادی تصویب شد.

روز جهانی عجیب

این جشن دارای جنبه های تفریحی و منطقی مختلفی است که از مهم ترین آنها می توان به کاهش فشارهای وارد شده به کارگران اشاره کرد که زحمات زیادی می کشند و شاید مدت ها به میزان کافی استراحت نکنند. این جشن همراه با لباس های خواب برگزار می شود که بیشتر از یک از جشن، یک تفریح جالب و چشمگیر می باشد که می تواند در روابط و ارتباطات هم موثر واقع شود.

روز جهانی تنبل

همچنین این جشن بیشتر همانند پتکی در مقابل استرس های روزانه و روزمره ای است که به ما وارد می شود که حتی به مدت یک روز از زندگی شلوغ و پر از استرس جلوگیری می شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها