عکس خفن و لاکچری نوید محمدزاده + عکس

نوید محمدزاده این عکس را در صفحه شخصی اش به اشتراک گذاشت.

عکس خفن و لاکچری نوید محمدزاده + عکس

پایگاه خبری مستقل آنلاین : نوید محمد زاده که چند روز پیش با انتشار یک فیلم در صفحه رسمی اینستاگرام از ازدواج خود خبر داد. نوید محمدزاده  متولد 17 فروردین 1365 در مهران ایلام، است. نوید محمدزاده بعد از گرفتن دیپلم به دلیل علاقه اش در سال 82 به کلاس های بازیگری هنر کرج رفت و زیر نظر استادانی مانند محمد یعقوبی و  مهتاب نصیرپور  دوره های بازیگری را گذراند.نوید محمدزاده بازیگری را از کار های دانشجویی آغاز کرد. شروع حرفه ای  نوید محمدزاده  سال 87 در فیلم در میان ابرها به کارگردانی روح الله حجازی بود و سپس اواخر سال 88 هم در فیلم آندو نقش اول را بازی کرد که البته هیچ گاه مجوز نگرفت.

نوید محمدزاده این عکس را در صفحه شخصی اش به اشتراک گذاشت.

 

32484563

 

همسر نوید محمدزاده کیست؟

فرشته حسینی بازیگر جوان و با آتیه سینما و تلوزیون است . فرشته حسینی در فیلم های زیادی ایفای نقش کرده است . بازی او در سریال قورباغه نیز مورد تحسین واقع شد . در ادامه ماجرای ازدواج او با نوید محمدزاده را می خوانید . 
 

 

نوید محمدزاده در اینستاگرام خود با انتشار فیلمی از فرشته حسینی او را «جان خود» نامید و تولدش را تبریک گفته است. این دو اخیراً بازی در قورباغه را در کنار هم به پایان رسانده‌اند.

 

نوید محمد زاده در این باره نوشته است: «جانمی، جان، افغان بخوام بگم، جان، من، اَستی، کوردی بخوام بگم، گیانمی، گیان. تولدت مبارک. می‌دونم ۶ اُمی، از الان، مبارک.»

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها